“Verborgen pareltje”

Ergon Greek Deli + Cuisine
Geclassificeerd als nr. 11 van 235 Restaurants in Ixelles
Keukens: Grieks
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk smaakvolle Griekse keuken. We zijn simpelweg voorbij gelopen, maar waren aangenaam verrast door de smaakvolle vis en pasta gerechten. Zeer smaakvol, aanrader!

22 december 2017 beoordeeld

Elke keer vind ik het eten hier heerlijk! Eerlijke Griekse keuken met de juiste smaken. De bediening is vriendelijk en ook de mogelijkheid om maaltijden te bestellen (vb. via Deliveroo) is handig. Zeker een aanrader!

2 augustus 2017 beoordeeld

Aangenaam verrast,
Lekker en supervriendelijke vlotte bediening.
Kleine kaart maar toch genoeg keuze .
Enkel jammer van de Te rappe bediening..
We hadden tijd...

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet goedkoop, maar de meeste gerechtjes zijn wel erg lekker. Iets verfijnder dan het doorsnee Griekse restaurant. Het is aan te raden om een assortiment meze of andere gerechtjes te bestellen. Bediening is redelijk traag en wat afwezig. Geen slechte wijnen; leuke setting.

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelokt door positieve reviews zijn we hier beland. Een ontzettend leuk zaakje, combinatie winkel-restaurant. Daarna stopt het. Voorgerecht met brood dat zwaar en droog is. Mezze bestaat uit minuscule hoeveelheden van ongeveer een eetlepel. Hoofdgerecht vlees voor de partner(middelmatig) en pasta met kip, pesto voor mij. Waar is de kip? Waar is de pesto? Rosé Ergon besteld. Sorry, die hebben we niet. Moet helemaal uit Griekenland komen. Sterker nog, niets van wat op de kaart staat uit Ergon is er. Keus genoeg in Brussel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Ergon Greek Deli + Cuisine bekeken, bekeken ook

Anderlecht, Brussel

In Ergon Greek Deli + Cuisine geweest? Deel je ervaringen!