“De echte smaak van Thailand”
Beoordeling van Villa Thai

Villa Thai
Geclassificeerd als nr. 22 van 221 Restaurants in Ixelles
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
20 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk eten. Lekkere wijn. Rustige ambiance. Eigenaresse doet er alles aan om van haar tent een toptent te maken. Aanrader!

28 juli 2016 beoordeeld

Eenvoudig maar verzorgd restaurant, met een vlotte en vriendelijke bediening. De keuze is naar eten en zeker drank nogal beperkt, maar de wachttijd is beperkt, waardoor je op een aannemelijke tijd hebt geluncht.

29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In een warme, gezellige sfeer eet je hier lekkere Thaise keuken. Vlotte bediening maar ook weer niet te snel, je brengt een leuke avond door bij de Villa Thai. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

9 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb mijn favoriet gerechtje hier. En daar ga ik elke keer weer voor terug. Thais sopje ervoor en hun wijntjes. Lekker.

19 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste thaise restaurant waar ik geweest ben. Alles was perfect. Van A tot Z. Echte thaise chef in de keuken. Eend met rode curry was heerlijk. Service volgt goed en is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte topper in Brussel !

Reizigers die Villa Thai bekeken, bekeken ook

In Villa Thai geweest? Deel je ervaringen!