Beoordeeld op 4 januari 2016

Keurig, eenvoudig, net hotel geschik voor citytrip. Weinig extra's in het hotel aanwezig, hadden wij ook niet nodig. Ontbijt is goed, niet heel uitgebreid maar wel met van alles voldoende. De mensen zijn ergvriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 29 september 2015

Prima prijs voor een hotel op loopafstand van het centrum. De kamer was schoon, het bed lag goed, er was WiFi en airco op de kamer en een bad met stortdouche. Dat je standaard, zonder meerprijs, pas om 12 uur hoeft uit te checken maakt de dag van vertrek net een stukje ontspannener. Je parkeert in de QPark-garage in dezelfde straat en krijgt voor €10 een uitrijkaart van het hotel.

Keerzijde: de kamer is steriel en zakelijk. Verwacht geen kingsizebed met kleurrijke kussens, sfeerverlichting of kunst in warme tinten. Voor één nachtje is het prima, maar als je een romantisch midweekje Brussel in gedachten hebt kun je beter wat meer geld uitgeven.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 22 september 2015

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 10 juni 2014

Voor ons was dit een tophotel,alles perfect!zeer goede ligging ook
,zal dit zeker aan iedereen aanbevelen alle winkels dichtbij,de metro op wandelafstand,vriendelijk onthaal,ook het ontbijt was perfect,alles vers prijs kwaliteit in orde

Kamertip: Ik zou deze aan iedereen aanbevelen,vond et top!...
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 4 november 2013 via mobiele applicatie

Begin november 2013 ben ik hier geweest. Het is een wat ouder hotel waar het beste uit gehaald wordt. Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, prima ligging. Het ligt bij wat chique winkels en dicht bij het centrum. De parkeerplaats is een garage box, prima! Je kunt ook bij de Q-park ernaast parkeren. De kamer is basis, maar prima. De prijs (€68 voor 2 incl. ontbijt) is scherp. Kortom uitstekend!

Datum van verblijf: november 2013