29 september 2015 beoordeeld

Prima prijs voor een hotel op loopafstand van het centrum. De kamer was schoon, het bed lag goed, er was WiFi en airco op de kamer en een bad met stortdouche. Dat je standaard, zonder meerprijs, pas om 12 uur hoeft uit te checken maakt de dag van vertrek net een stukje ontspannener. Je parkeert in de QPark-garage in dezelfde straat en krijgt voor €10 een uitrijkaart van het hotel.

Keerzijde: de kamer is steriel en zakelijk. Verwacht geen kingsizebed met kleurrijke kussens, sfeerverlichting of kunst in warme tinten. Voor één nachtje is het prima, maar als je een romantisch midweekje Brussel in gedachten hebt kun je beter wat meer geld uitgeven.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
22 september 2015 beoordeeld

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
10 juni 2014 beoordeeld

Voor ons was dit een tophotel,alles perfect!zeer goede ligging ook
,zal dit zeker aan iedereen aanbevelen alle winkels dichtbij,de metro op wandelafstand,vriendelijk onthaal,ook het ontbijt was perfect,alles vers prijs kwaliteit in orde

Kamertip: Ik zou deze aan iedereen aanbevelen,vond et top!...
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
4 november 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin november 2013 ben ik hier geweest. Het is een wat ouder hotel waar het beste uit gehaald wordt. Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, prima ligging. Het ligt bij wat chique winkels en dicht bij het centrum. De parkeerplaats is een garage box, prima! Je kunt ook bij de Q-park ernaast parkeren. De kamer is basis, maar prima. De prijs (€68 voor 2 incl. ontbijt) is scherp. Kortom uitstekend!

Verbleef: november 2013, reisde met vrienden
25 juli 2011 beoordeeld

Voor een stadsbezoek aan Brussel een goed hotel. We hadden kamer 115 die normaal € 140 per nacht zou moeten kosten volgens de website; in deze periode echter konden we voor € 60 terecht. In vergelijking met andere hotels waar we zijn geweest is € 60 tot maximaal € 75 per nacht een eerlijke kamerprijs.

Samengevat;
prima ligging t.o.v. de stad, metro en wegennet
schoon hotel
goed warm douchewater
waterkokertje met koffie/thee op de kamer
airco zonder extra kosten
goed bed maar niet groot
goed ontbijt
parkeergarage dichtbij (Q-park binnen 100 meter, ongeveer € 17 tot € 20 per etmaal)

echter; kamer niet groot, badkamer heeft enig onderhoud nodig aan voegen, kit en schilderwerk

Opgeteld; als je geen erg hoge eisen stelt aan je kamer is dit een goed hotel, alleen let op dat je niet het normale tarief van € 140 betaald, dat is gewoon te veel...

• Verbleef: juli 2011, reisde met een partner