Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.738)
Beoordelingen filteren
1.738 resultaten
Waardering van reizigers
570
773
270
87
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
570
773
270
87
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 1.738 beoordelingen
Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, met 2 volwassen en een kind een junior suite voor €164, inclusief ontbijt parkeren en toegang tot lounge bar met gratis frisdrank.

De junior suite is enorm groot, ruim genoeg voor een gezin. Alles is netjes, veel opbergruimte, kluisje, heeeeeel veeeeel tv zenders.

De badkamer is netjes, douchen in bad, van alle gemakken voorzien.

Het hotel ligt in de Europese wijk, dus uit het centrum. De grote markt is 20 minuten lopen. De dichtstbijzijnde metro "troon" is 5 minuten.

Personeel is echt gastvrij.

Echt een aanrader

Datum van verblijf: mei 2017
Bedank Vvv1975
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aurelie D, Executive Secretary van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2017

Hartelijk dank voor uw lovende berichten en voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Brussel.

Het hele team is ontzettend blij dat u genoten heeft van uw verblijf.
Mocht u tips hebben om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Aurélie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 maart 2017

Wij verbleven één nachtje in het Hotel Renaissance in hartje Europese wijk in Brussel.
Iedereen was er heel vriendelijk en behulpzaam, heel veel mogelijkheden, restaurant, bar, zwembad, sauna, parking, ontbijt......

Kamertip: geen voorkeur
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Bosmyr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aurelie D, Executive Secretary van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2017

Geachte Bosmyr,

Hartelijk dank voor uw lovende berichten en voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Brussel.
Het hele team is ontzettend blij dat u genoten heeft van uw verblijf.
Mocht u tips hebben om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Aurélie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2016 via mobiele applicatie

2jaar na ons eerste bezoek verbleven we terug in hotel rennaisance. Ook deze keer beviel ons dit heel erg.
Zelden zo'n vriendelijk personeel gezien. De receptie is uitermate vriendelijk en behulpzaam!! Dikke duim!
Kamer is ruim en verzorgd, het ontbijt uitgebreid en lekker.
Deze keer stond de wagen ook in de parking. Ook hierover niets dan lof. Na het uitchecken kon de wagen nog zonder probleem de hele dag op de parking blijven.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank DeBoeverP
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aurelie D, Executive Secretary van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

Geachte DeBoever,

Hartelijk dank voor uw lovende berichten en voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Brussel.
Het hele team is ontzettend blij dat u genoten heeft van uw verblijf.
Mocht u tips hebben om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Aurélie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2016

Een heel comfortabel hotel met een mooi zwembad, sauna en sportaccomodatie. Het ligt niet ver van de binnenstad. De kamers zijn standaard maar zeer rustig en met uitstekende bedden. Het ontbijt is uitgebreid, maar dat mag ook wel voor EURO 25,00 per persoon.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank dickvandijk2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aurelie D, Executive Secretary van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

Geachte Dick,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling over uw recente verblijf bij het Renaissance Brussels Hotel.

Het doet mij een groot plezier om uw ervaring in ons hotel te lezen en natuurlijk vooral dat onze locatie geschikt is geweest voor uw bezoek aan Brussel.

Wij waardeer het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en uw aanbeveling op Tripadvisor.

Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Perfect hotel gelegen dicht bij het centrum .prachtige verzorgde kamer ruim van op zet nette badkamer met alle voorzieningen goede kwaliteit handdoeken. Intercontinentaal ontbijt prima voor een herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Ronald V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aurelie D, Executive Secretary van Renaissance Brussels Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2017

Geachte Ronald,

Hartelijk dank voor uw lovende berichten en voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Brussel.

Het hele team is ontzettend blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

Mocht u tips hebben om uw volgende verblijf nog aangenamer te maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken