Beoordeeld op 1 augustus 2018

Wat een fijn hotel! Wij zijn een nachtje geweest met onze zoon (9 en 7 jaar) en we hadden een hele mooie kamer voor 4 personen. De kamer zag er mooi uit en de twee tweepersoons bedden waren een soort afgescheiden van elkaar. Heel fijn.
Luxe badkamer, erg nieuw, met luxe regen/ massage douche.
Ontbijt was heerlijk, al had ik bacon en eggs nog wel lekker gevonden ;) Maar dat is zeuren, want er was genoeg en het was lekker.
Personeel was vriendelijk.
De gratis wifi op de kamer werkte niet en we vonden het niet nodig om er voor te betalen. Dat vonden onze zoons jammer ;)
Al met al TOP; jammer dat wij er maar 1 nachtje waren!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

Mooi en rustig hotel gelegen in een veilige buurt. Wij hadden kamer 111. Wel klein maar zeer netjes. De kamergrootte volstaat voor 1 a 2 nachten, maar niet meer. Het ontbijt was zeer uitgebreid met alles erop en eraan. Heerlijke koffie en vers fruitsap. Wij waren zeer tevreden.
1 minpunt: het personeel dat wij aanspraken spreekt geen nederlands.

Datum van verblijf: mei 2018
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

We danken u voor uw commentaar over ons hotel en zijn uiteraard verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel.

Wat betreft onze kamers : die gaan van Single Economy kamers (12 m2) tot luxe Familie Suites ( 100 m2), neem een kijkje van onze foto’s op volgende website : https://www.flickr.com/photos/leopoldhotelbrusselseu/albums dan kan u bij uw volgend verblijf de juiste kamer boeken.

Er is altijd iemand van ons personeel die nederlands spreekt, al onze Managers spreken vloeiend Nederlands, we spreken ook Engels, Frans, Spaans, diverse Filippijnse dialecten, Arabisch, Duits, Italiaans, Russisch, Bulgaars ... en zijn 35 jaar een Vlaams familiebedrijf.

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Een hele aanrader voor een paar dagen in Brussel .. is ongeveer een klein half uur gelegen van gare central.
De kamer dat wij hadden was 215, iets klein maar heel proper !!! Om gewoon te slapen heb je niks meer nodig.
Het restaurant voor de avond was super lekker en een hele goede bediening gehad van heel het personeel plus prijs kwaliteit ook heel goed.
Het ontbijt was goed, zeker geen klagen
Nogmaals bedankt aan het personeel voor het aangename weekend !!!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

We danken u voor uw goed commentaar over ons hotel en restaurant en zijn uiteraard verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf had en dat onze dienstverlening in de smaak viel bij u.

We kijken alleszins uit naar uw volgend bezoek

Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is aangenaam gelegen maar heeft weinig om het lijf. Onze kamer was klein, de faciliteiten zijn karig. Ontbijt trekt op niets. Al bij al was het gewoon niet genoeg om hun rating eer aan te doen.

Datum van verblijf: januari 2018
Leopold39, Manager van Hotel Leopold, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Beste,
Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was met uw recent verblijf in ons hotel.
Uw mening vertegenwoordigt echter minder dan 0,01% van de opmerkingen die we van onze zeer loyale gasten ontvangen, ik denk dat dit iets te maken heeft met uw “te hoge verwachtingen.”
Voor het tarief van minder dan 70 eur voor 2 personen, inclusief ons volledig GRATIS ontbijtbuffet, denk ik dat we een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bieden in het centrum van Brussel.
U had een standaard kamer van 22 m2 , upgrades waren natuurlijk beschikbaar, maar u koos voor de goedkoopste (en dus kleinste) kamer-optie.
Het (GRATIS) ontbijt bestaat uit meer dan 50 verse zelfgemaakte producten, zowel warm als koud. Misschien heb je thuis een ruimere keuze?
We wensen u meer geluk met uw keuze van het volgende hotel

Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Gezellig hotel, rustig gelegen kamer 404. Vierde verdieping, lift a. Zeer lekker avondeten. Ontbijt ok. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Garage voor auto. 25 euro per nacht. Temidden Brussel, goed gelegen. Verkeer in Brussel rampzalig...

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken