Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Klantvriendelijk, knus, huiselijk, schoon, gezellig, prima ontbijt, vroege check-in, late check out.
Prijs kwaliteit meer dan goed. Executive kamer was super. Openbaar vervoer om de hoek. Mooie ontbijtzaal met serre en uitzicht op binnenplaats.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2018

Een beetje huiverig voor de locatie (ver bij centrum vandaan) heb ik toch geboekt. En wat was het een aangename verrassing. Het hotelletje ligt juist fantastisch. Mooi in een chique buurt met prachtige winkels. Ook aan restaurants en leuke terrasjes ontbrak het niet. En wandelen naar hartje Brussel daarom helemaal prima.

Hotel mooi ingericht en service en medewerkers super vriendelijk. Ik kom er graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
LorianeMIL, Guest Relations Manager van Made In Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Thank you for this nice review!
I am pleased to see you enjoy the great neighborhood with its beautiful shops, nice terraces and restaurants.
Also I am glad to see you like the decoration, the service and the staff.
Be ensured we would be pleased to welcome to back!
Sincerely,
Loriane

Beoordeeld op 11 februari 2018

Romantisch weekendje in Brussel om onze 6 jaartjes te vieren. Heel toevallig komen we in dit hotel terecht en wat een ervaring! Het is echt een pareltje! Alles is er perfect, prachtige kamer, vriendelijk personeel en wat een ontbijt! We zullen er zeker nog eens teruggaan!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 27 november 2017

Komt in de buurt van perfectie als je het mij vraagt. Wij hadden een kamer van 90€ en meer dan zijn geld waard: fris en sympathiek personeel, heel gezellig; meteen een thuisgevoel. Chapeau voor interieur!!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 9 november 2017

Het hotel ligt heerlijk rustig met voldoende restaurantjes e.d. in de omgeving (10 min. lopen). De kamers zijn niet heel ruim, maar buitengewoon netjes en sfeervol ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn slechts twee (betaalde) parkeerplaatsen binnen, dus als je die nodig hebt, wel even van te voren reserveren! Maar ik ga hier direct weer naar toe, als ik weer in Brussel moet zijn!

Kamertip: Ik had kamer 7. Is mij prima bevallen!
Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken