Made in Louise
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
US$ 170*
Marriott Hotels
  • Zwembad
Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 152*
US$ 210*
US$ 170*
Agoda.com
US$ 149*
Renaissance Hotels
  • Zwembad
Hotel Leopold Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 165*
  • Roomservice
Thon Hotel Bristol Stephanie(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 161*
Trip.com
US$ 95*
US$ 87*
  • Inclusief ontbijt
Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 81*
US$ 164*
US$ 140*
  • Roomservice
FilterenAlle talen
9 november 2017 beoordeeld

Het hotel ligt heerlijk rustig met voldoende restaurantjes e.d. in de omgeving (10 min. lopen). De kamers zijn niet heel ruim, maar buitengewoon netjes en sfeervol ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn slechts twee (betaalde) parkeerplaatsen binnen, dus als je die nodig hebt, wel even van te voren reserveren! Maar ik ga hier direct weer naar toe, als ik weer in Brussel moet zijn!

Kamertip: Ik had kamer 7. Is mij prima bevallen!
  • Verbleef: November, 2017, reisde voor zaken
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Juist terug van een nachtje in deze mooie B&B.

Na een vlot onthaal werden we ingecheckt door een vriendelijke medewerkster.

We kregen een kamer op het tweede verdiep.
De mooi ingerichte kamer was zeer netje en proper. De badkamer had alle nodige accessoires en de zeer goeie producten van Clarins werden gewaardeerd.

Het ontbijt was zeer verzorgt en uitgebreid.

Wij komen zeker terug.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel is dit zeg. Echt een familiehotel waar het personeel nog de moeite doet om het je naar de zin te maken. En dat alles met een welgemeende lach. Top!

Onze kamer was sfeervol ingericht, rustige natuurkleuren en met shutters en gordijnen voor de ramen. Het bed was van uitzonderlijke kwaliteit en lekker breed voor 2 personen.

De badkamer was superschoon, de douche ruim genoeg voor 2 personen en met een regenshower. De waterdruk van de douche was perfect.

Internet is snel genoeg, zelfs als je tv-programma's wilt terugkijken via de iPad.

Het ontbijtbuffet was uitstekend, en de bacon met scrambled eggs was echt goed. Lekkere koffie ook.

De lokatie is gunstig, vlakbij openbaar vervoer. Wij hebben echter alles gelopen, ongeveer 40 minuten naar het midden van de Grand Place.

Wil je een goed restaurant op 80 meter van het hotel?
Le Chou de Bruxelles, tripadvisor nummer 1 in de wijk Ixelles.

Wel tijdig reserveren, dat kun je doen bij de receptie van het hotel....voor ons was dit de Kers Op De Taart / Icing on the Cake.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier nu een aantal keer overnacht, elke keer voor 1 of 2 nachten en in verschillende kamers.

Nog geen enkele kamer is mij tegen gevallen, er is elke keer voldoende loopruimte en kastruimte. De bedden liggen prima en de sanitaire faciliteiten zijn goed.

De locatie is ideaal wat mij betreft, op loopafstand van een tramhalte en op een klein half uur lopen (door leuke straten) van de Grote Markt.

Het ontbijt niet onvermeld laten, dit is erg goed verzorgd met een ruime keuze en verse producten.

Ten slotte is het personeel erg vriendelijk. Reserveringen worden altijd zeer snel bevestigd en ook aan de receptie staat altijd een vrolijk personeelslid voor je klaar.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
1 november 2016 beoordeeld

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner