“Een heerlijk, schattig, modern, net en rustig hotel”
Beoordeling van Made in Louise

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Made in Louise
Beoordeeld als nr. 1 van 15 hotels in Ixelles
9 november 2017 beoordeeld

Het hotel ligt heerlijk rustig met voldoende restaurantjes e.d. in de omgeving (10 min. lopen). De kamers zijn niet heel ruim, maar buitengewoon netjes en sfeervol ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn slechts twee (betaalde) parkeerplaatsen binnen, dus als je die nodig hebt, wel even van te voren reserveren! Maar ik ga hier direct weer naar toe, als ik weer in Brussel moet zijn!

Kamertip: Ik had kamer 7. Is mij prima bevallen!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2017, reisde voor zaken

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Juist terug van een nachtje in deze mooie B&B.

Na een vlot onthaal werden we ingecheckt door een vriendelijke medewerkster.

We kregen een kamer op het tweede verdiep.
De mooi ingerichte kamer was zeer netje en proper. De badkamer had alle nodige accessoires en de zeer goeie producten van Clarins werden gewaardeerd.

Het ontbijt was zeer verzorgt en uitgebreid.

Wij komen zeker terug.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel is dit zeg. Echt een familiehotel waar het personeel nog de moeite doet om het je naar de zin te maken. En dat alles met een welgemeende lach. Top!

Onze kamer was sfeervol ingericht, rustige natuurkleuren en met shutters en gordijnen voor de ramen. Het bed was van uitzonderlijke kwaliteit en lekker breed voor 2 personen.

De badkamer was superschoon, de douche ruim genoeg voor 2 personen en met een regenshower. De waterdruk van de douche was perfect.

Internet is snel genoeg, zelfs als je tv-programma's wilt terugkijken via de iPad.

Het ontbijtbuffet was uitstekend, en de bacon met scrambled eggs was echt goed. Lekkere koffie ook.

De lokatie is gunstig, vlakbij openbaar vervoer. Wij hebben echter alles gelopen, ongeveer 40 minuten naar het midden van de Grand Place.

Wil je een goed restaurant op 80 meter van het hotel?
Le Chou de Bruxelles, tripadvisor nummer 1 in de wijk Ixelles.

Wel tijdig reserveren, dat kun je doen bij de receptie van het hotel....voor ons was dit de Kers Op De Taart / Icing on the Cake.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier nu een aantal keer overnacht, elke keer voor 1 of 2 nachten en in verschillende kamers.

Nog geen enkele kamer is mij tegen gevallen, er is elke keer voldoende loopruimte en kastruimte. De bedden liggen prima en de sanitaire faciliteiten zijn goed.

De locatie is ideaal wat mij betreft, op loopafstand van een tramhalte en op een klein half uur lopen (door leuke straten) van de Grote Markt.

Het ontbijt niet onvermeld laten, dit is erg goed verzorgd met een ruime keuze en verse producten.

Ten slotte is het personeel erg vriendelijk. Reserveringen worden altijd zeer snel bevestigd en ook aan de receptie staat altijd een vrolijk personeelslid voor je klaar.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
1 november 2016 beoordeeld

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld

Leuke kamer, uiterst vriendelijk personeel, je kan in het zonnetje zitten in de tuin en je wagen aan een partijtje reuzenschaak. Vlakbij de Louiza laan en zijn vele winkels. Goede restaurants, allemaal op wandelafstand.
Ideale uitvalsbasis om even tot rust te komen en Brussel te bezoeken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren 1 nachtje in Brussel en sliepen in het prachtige Made in Louise. Het is een schitterend onderhouden hotel met mooie kamers, een sfeervolle inrichting, zeer compleet en lekker ontbijt... Eigenlijk niets om over te klagen en simpelweg een aanrader!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 1,9 km afstand
Sofitel Brussels Europe
nr. 9 van 198 in Brussel
1.876 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Made in Louise geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Made in Louise

Adres: Rue Veydt 40, Ixelles, Brussel 1050, België (Voorheen Louise Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 15 hotels in Ixelles
Prijsklasse: € 88 - € 164 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Made in Louise 3*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Made in Louise met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?