“Fijn hotel met vriendelijk personeel ”
Beoordeling van Made in Louise

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Made in Louise
Beoordeeld als nr. 1 van 15 hotels in Ixelles
17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier nu een aantal keer overnacht, elke keer voor 1 of 2 nachten en in verschillende kamers.

Nog geen enkele kamer is mij tegen gevallen, er is elke keer voldoende loopruimte en kastruimte. De bedden liggen prima en de sanitaire faciliteiten zijn goed.

De locatie is ideaal wat mij betreft, op loopafstand van een tramhalte en op een klein half uur lopen (door leuke straten) van de Grote Markt.

Het ontbijt niet onvermeld laten, dit is erg goed verzorgd met een ruime keuze en verse producten.

Ten slotte is het personeel erg vriendelijk. Reserveringen worden altijd zeer snel bevestigd en ook aan de receptie staat altijd een vrolijk personeelslid voor je klaar.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Schrijf een beoordeling

1 november 2016 beoordeeld

Een weekendje in dit hotel verbleven met mijn vriend. Het hotel is super gezellig ingericht en je voelt je meteen thuis. Je kunt gratis fietsen lenen en het ontbijt is echt super! De kamer was vrij warm maar helaas in de winter kan de airco niet meer aan. De kamer was klein maar gezellig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, er ging wat mis met mijn creditcardafschrift en kreeg een goede compensatie. Ik zou het zeker aanraden, een zeer leuk prijsje ook!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld

Leuke kamer, uiterst vriendelijk personeel, je kan in het zonnetje zitten in de tuin en je wagen aan een partijtje reuzenschaak. Vlakbij de Louiza laan en zijn vele winkels. Goede restaurants, allemaal op wandelafstand.
Ideale uitvalsbasis om even tot rust te komen en Brussel te bezoeken.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren 1 nachtje in Brussel en sliepen in het prachtige Made in Louise. Het is een schitterend onderhouden hotel met mooie kamers, een sfeervolle inrichting, zeer compleet en lekker ontbijt... Eigenlijk niets om over te klagen en simpelweg een aanrader!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2015 beoordeeld

Door werk was ik vaak in Brussel en zo ontdekte ik Elsene en St.Gilles als stadsdelen waar verrassende horeca, Art deco en detailhandel zijn te vinden. Vanuit Madeinlouise is de Louisalaan binnen handbereik. De omgeving van de Beurs, het St. Goriksplein en de St. Kathelijneplaats, zijn goed beloopbaar mits je de lift bij de rechtbank gebruikt. Na een stevige stadswandeling is het dan bijzonder aangenaam thuiskomen in de huiselijke loungeruimten van hotel Made in Louise. Het ontbijt wordt in de mooie tuinkamer geserveerd en de bedden zijn er uitstekend. De kamers zijn geen balzaal maar voldoen uitstekend.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
11 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig boutique hotel met leuk onthaal in een goeie buurt! Je kan er ook parking reserveren voor 30euro per dag. Vriendelijk personeel en heel lekker ontbijt. Kamers zijn ruim en proper, een logement zeker waard!

Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
8 januari 2015 beoordeeld

Geweldig hotel! Ligt op een mooie unieke locatie, dichtbij veel bezienwaardigheden.
Gastvrijheid ligt op hoog niveau, erg vriendelijke en behulpzaam. De uitstraling is erg huiselijk waardoor de hele entourage je omarmt als een warme deken.
Echt genoten!

Kamertip: Alle kamers zijn verschillend, in aankleding en indeling. De kamers op de bovenste verdieping hebben ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 2.6 km afstand
1.812 beoordelingen
op 1.8 km afstand
Pullman Brussels Centre Midi Hotel
Prijzen weergeven

In Made in Louise geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Made in Louise

Adres: Rue Veydt 40, Ixelles, Brussel 1050, België (Voorheen Louise Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 15 hotels in Ixelles
Prijsklasse: € 81 - € 160 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Made in Louise 3*
Aantal kamers: 48
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van MyHotelShop, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Made in Louise met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?