“Pretty perfect”

Beoordeling van De Goeferdij Guesthouse

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Genieten in de ruime tuin met buitenkamer, jacuzzi, sauna en ruime terrassen
Verschillende terrassen zorgen voor aangenaam vertoeven
Een gezellig vakantiehuis !
Samen genieten in de sauna barrel
Nieuwe badkamers met douche en lavabo
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Ingeborg ...
“Pretty perfect”
Beoordeeld op 20 februari 2020 voor een verblijf in februari 2020

Beste Anne en Philippe

Bedankt voor de super ontvangst met duidelijke rondleiding en heerlijke mattentaarten!!
Ook de wellnesfaciliteiten rond het huis (sauna + jacuzzi) waren fantastische. Alsook de hygiëne !!

Super locatie om met een groep vriendinnen een weekend te spenderen.

Ook de open keuken heeft de nodige apparaten. Het hebben van 2 ruime ijskasten geeft ook de mogelijkheid om drank koel te zetten.

Ook de ruimte om gezellig te brunchen, dineren, … is super!

Groeten Team Bride+bridesmaids

Datum van verblijf: februari 2020
Inspire09 ...
1 beoordeling
“prachtig verzorgde woning met supervriendelijke ontvangst”
Beoordeeld op 11 februari 2020 voor een verblijf in januari 2020

We hebben een fantastisch weekend beleefd in deze schitterende woning. Een super vriendelijke ontvangst met heerlijke attenties. We hebben volop genoten van de sauna en jacuzzi. Een echte aanrader om vanuit deze luxe woning de prachtige regio te ontdekken.

Datum van verblijf: januari 2020
Sarah S
Gent, België
1 beoordeling
“Zalig weekend met vrienden”
Beoordeeld op 8 december 2019 voor een verblijf in november 2019

Na een rondleiding, warme ontvangst en een fijne verrassing (lokale mattentaartjes voor iedereen, koffie en thee!) genoten van een super weekend met 14 vrienden en 1 baby niet te ver rijden van huis.
Gewandeld, gezellig gegeten samen, heerlijk in de sauna en het bubbelbad gezeten. Met de baby gezellig gespeeld in het bad boven dat ook bubbelde :-) .

Het huis was op alle vlakken zeer goed en warm ingericht. 4 badkamers zodat we nooit hoefden te wachten na elkaar, een keuken met alles wat we nodig hadden, gezellige living, degelijke kamers met sfeerverlichting en goeie matrassen, extra diepvries/frigo wat handig is met een grote groep, ...
Door de winter niet veel van de tuin genoten, maar een groot pluspunt voor wie buiten het winterseizoen naar hier afzakt, mooie zithoeken, bbq en een fijn uitzicht op de velden erachter.

Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: november 2019
10 dec 2019
Beste Sarah,
Dank je wel voor je lovende woorden ! Jullie waren een gezellige groep! Groetjes aan iedereen en een goede bevalling gewenst !
We verwelkomen jullie graag met een persoontje extra !
Philippe
Roam10468 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super weekendje met vrienden”
Beoordeeld op 13 november 2019 voor een verblijf in november 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zeer goed ontvangen door Anne en Philippe waarna we volop genoten hebben van het mooie huis en de prachtige omgeving. We waren met 11 personen waaronder 5 kinderen, het huis heeft voor elk wat wils...vooral de gezellige bar, de sauna en de jaccuzi zorgden voor een onvergetelijk weekend !

Datum van verblijf: november 2019
17 nov 2019
Dank je wel voor deze mooie beoordeling ! Blij te horen dat de Goeferdij zowel voor jong als oud de nodige variatie biedt om te genieten van een weekendje uit ! Graag tot een volgende keer !
Groetjes, Philippe
Angelique ...
1 beoordeling
“Wij hadden een geweldig weekend met de MTB ploeg in de Goeferdij!”
Beoordeeld op 29 september 2019 voor een verblijf in september 2019

Op vrijdag werden wij heel vriendelijk onthaald door Philippe en Anne! Wij voelden ons zeer welkom!

Wij verbleven in de Goeferdij met 16 personen van een MTB vereniging. Onze fietsen konden we veilig kwijt in de ruime fietsenstalling.

MTB routes en wandelroutes in directe omgeving!

De woning is zeer goed uitgerust. Veel keukengerief aanwezig en fijne keuken met barkrukjes om gezellig bij de kookploeg te zitten.

Ook de lange tafel in de woonkamer is een meerwaarde zodat je met iedereen aan een tafel kan zitten tijdens de maaltijden.

Wij hadden zeer mooi weer en hebben genoten van de prachtige tuin met lounge set, jacuzzi en sauna. Ook op het terras staat een grote tafel waar je met iedereen gemakkelijk aan kan zitten.

Top verblijf, locatie en gastheer en - vrouw!

Datum van verblijf: september 2019
31 okt 2019
Dank je wel voor deze fantastische woorden !
Curiosity ...
1 beoordeling
“Zeer complete vakantiewoning op mooie plek”
Beoordeeld op 31 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

In april hebben we hier met onze familie een heerlijk weekend vertoefd. Het huis is uitstekend uitgerust. Zo vonden we in de keuken lekker veel glaswerk zodat we fijn konden proosten met alle lekkere biertjes en bubbelwijn die we mee hadden. Daarvoor is ook het barretje erg geschikt.

Aan de lange tafel konden we heel ontspannen ontbijten en dineren, we hebben er vele gezellige uurtjes getafeld!

Aan de overkant is een cafeetje waar we vrijdagavond tot in de late uurtjes hebben gedanst en geproost met de lokale bevolking, erg gezellig.

Ook hebben we erg genoten van de omgeving, we hebben prachtig gewandeld naar de Muur van Geraardsbergen en terug. Ook hebben we in de directe omgeving met veel genoegen hardgelopen langs boerderijtjes en glooiend akkerlandschap.

Anne en Philippe, dank jullie wel!

Datum van verblijf: april 2019
6 jun 2019
Dank je wel voor deze mooie beoordeling ! We doet ons veel plezier dat jullie met zijn allen, 3 generaties, hebben genoten van het weekend! Vele groetjes !
Philippe
S D
“TOP locatie...!!”
Beoordeeld op 8 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Zalige familievakantie met 13 personen in deze fantastische woning.
Iedereen genoot met volle teugen van de zalige bedden, de ruime slaap- en leefruimten en de vele extra's zoals de mooie tuin, sauna, jacuzzi...
De goed uitgeruste keuken zorgde ervoor dat we heerlijk konden koken en aan de lange eettafel genoten we niet alleen van het eten maar ook van bijpraten met elkaar.
In de nabije omgeving vonden we vele leuke wandelingen (via de knooppunten) van ongeveer 6 tot 10km.
Kortom wij hebben op en top genoten van deze locatie en van de geweldige gastvrouw Anne!
Absolute aanrader...!

Datum van verblijf: mei 2019
12 mei 2019
Dank je wel Sabrina voor deze TOP evaluatie, duidelijk van een TOP familie ! Blij dat jullie ervan hebben genoten; jullie waren fantastische gasten !
Groetjes,
Philippe en Anne
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.