“Wij hadden een geweldig weekend met de MTB ploeg ...”

Beoordeling van De Goeferdij Guesthouse

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Genieten in de ruime tuin met buitenkamer, jacuzzi, sauna en ruime terrassen
Verschillende terrassen zorgen voor aangenaam vertoeven
Een gezellig vakantiehuis !
Samen genieten in de sauna barrel
Nieuwe badkamers met douche en lavabo
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Angelique ...
1 beoordeling
“Wij hadden een geweldig weekend met de MTB ploeg in de Goeferdij!”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in september 2019

Op vrijdag werden wij heel vriendelijk onthaald door Philippe en Anne! Wij voelden ons zeer welkom!

Wij verbleven in de Goeferdij met 16 personen van een MTB vereniging. Onze fietsen konden we veilig kwijt in de ruime fietsenstalling.

MTB routes en wandelroutes in directe omgeving!

De woning is zeer goed uitgerust. Veel keukengerief aanwezig en fijne keuken met barkrukjes om gezellig bij de kookploeg te zitten.

Ook de lange tafel in de woonkamer is een meerwaarde zodat je met iedereen aan een tafel kan zitten tijdens de maaltijden.

Wij hadden zeer mooi weer en hebben genoten van de prachtige tuin met lounge set, jacuzzi en sauna. Ook op het terras staat een grote tafel waar je met iedereen gemakkelijk aan kan zitten.

Top verblijf, locatie en gastheer en - vrouw!

Datum van verblijf: september 2019
Curiosity ...
1 beoordeling
“Zeer complete vakantiewoning op mooie plek”
Beoordeeld op 31 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

In april hebben we hier met onze familie een heerlijk weekend vertoefd. Het huis is uitstekend uitgerust. Zo vonden we in de keuken lekker veel glaswerk zodat we fijn konden proosten met alle lekkere biertjes en bubbelwijn die we mee hadden. Daarvoor is ook het barretje erg geschikt.

Aan de lange tafel konden we heel ontspannen ontbijten en dineren, we hebben er vele gezellige uurtjes getafeld!

Aan de overkant is een cafeetje waar we vrijdagavond tot in de late uurtjes hebben gedanst en geproost met de lokale bevolking, erg gezellig.

Ook hebben we erg genoten van de omgeving, we hebben prachtig gewandeld naar de Muur van Geraardsbergen en terug. Ook hebben we in de directe omgeving met veel genoegen hardgelopen langs boerderijtjes en glooiend akkerlandschap.

Anne en Philippe, dank jullie wel!

Datum van verblijf: april 2019
6 jun 2019
Dank je wel voor deze mooie beoordeling ! We doet ons veel plezier dat jullie met zijn allen, 3 generaties, hebben genoten van het weekend! Vele groetjes !
Philippe
NorthStar ...
“TOP locatie...!!”
Beoordeeld op 8 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

Zalige familievakantie met 13 personen in deze fantastische woning.
Iedereen genoot met volle teugen van de zalige bedden, de ruime slaap- en leefruimten en de vele extra's zoals de mooie tuin, sauna, jacuzzi...
De goed uitgeruste keuken zorgde ervoor dat we heerlijk konden koken en aan de lange eettafel genoten we niet alleen van het eten maar ook van bijpraten met elkaar.
In de nabije omgeving vonden we vele leuke wandelingen (via de knooppunten) van ongeveer 6 tot 10km.
Kortom wij hebben op en top genoten van deze locatie en van de geweldige gastvrouw Anne!
Absolute aanrader...!

Datum van verblijf: mei 2019
12 mei 2019
Dank je wel Sabrina voor deze TOP evaluatie, duidelijk van een TOP familie ! Blij dat jullie ervan hebben genoten; jullie waren fantastische gasten !
Groetjes,
Philippe en Anne
Miranda d
1 beoordeling
“Mooi ruim huis voor familieweekend”
Beoordeeld op 14 april 2019 voor een verblijf in april 2019

We hebben een heel gezellig familieweekend gehad in De Goeferdij. De communicatie verliep soepel en onze vragen werden snel beantwoord door Anne en Philippe. Bij aankomst stonden er mattentaarten op ons te wachten, dat was een lekkere verrassing! We hebben veel gebruik gemaakt van de lange tafels en de jacuzzi. Het huis is ruim, de bedden lagen heerlijk en er zijn 4 badkamers, waardoor we niet hoefden te wachten op de douche. Ook de omgeving is de moeite waard, we hebben mooie wandelingen gemaakt. Al met al erg de moeite waard.

Datum van verblijf: april 2019
Je leeftijdgroep 35-49
16 apr 2019
Beste Miranda,
Dank je wel voor deze mooie woorden ! We zijn blij dat jullie met de familie hebben genoten van het weekend !
Groetjes aan de hele familie !
Jo V
1 beoordeling
“Perfecte plaats voor een weekendje met vrienden”
Beoordeeld op 17 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019

De aankomst was heel hartelijk met koffie, thee en mattetaarten.

De wellness (jacuzzi en sauna) waren top.

De kamers waren in orde.Genoeg plaats en faciliteiten.

Datum van verblijf: februari 2019
18 feb 2019
Dank je wel, Jo, voor deze mooie beoordeling! Groetjes aan ieder van jullie !
Hilde V
1 beoordeling
“Perfecte plek voor een actief en ontspannen vrienden- of familieweekend”
Beoordeeld op 13 december 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Deze pas geopende vakantiewoning heeft meteen ons hart gestolen! De Goeferdij is voorzien van alle luxe en comfort, met duidelijk oog voor detail. Het is er heel gezellig, binnen en buiten. Na een mooie wandeling doorheen de weilanden van de Vlaamse Ardennen, was het puur genieten op het lounge terras, terwijl de kinderen zich amuseerden in de tuin en de "game room". Ook de jacuzzi was zeer populair. Met onze 4 gezinnen hadden we een overschot aan ruimte en even zoveel gezelligheid. De eigenaars gaven uitstekende tips. Ook het nabijgelegen Geraardsbergen wist ons direct te bekoren. De kinderen hadden maar 1 vraag: wanneer komen we nog eens terug? :-)

Datum van verblijf: oktober 2018
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Super vakantie”
Beoordeeld op 1 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een ervaring! Met onze vrienden hebben we de Goeferdij voor een midweek gehuurd om de prachtige Vlaamse Ardennen te verkennen met de fiets. De woning is hiervoor uiterst goed uitgerust met goede fietsenstalling en een volledig omheinde tuin wat een veilig gevoel gaf.De keuken is zeer goed uitgerust zodat het elke avond gezellig tafelen was met onze bende. De uitbaters gaven ons ook uiterst goede tips om in de buurt te eten en te drinken. De jacuzzi en sauna waren de kers op de taart en lieten ons met een glaasje bubbels de avonden romantisch afsluiten om smorgens goed uitgerust aan devolgende etappe te beginnen. kortom : een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren