“Perfecte plek voor een actief en ontspannen ...”

Beoordeling van De Goeferdij Guesthouse

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Genieten in de ruime tuin met buitenkamer, jacuzzi, sauna en ruime terrassen
Verschillende terrassen zorgen voor aangenaam vertoeven
Een gezellig vakantiehuis !
Samen genieten in de sauna barrel
Nieuwe badkamers met douche en lavabo
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Hilde V
1 beoordeling
“Perfecte plek voor een actief en ontspannen vrienden- of familieweekend”
Beoordeeld op 13 december 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Deze pas geopende vakantiewoning heeft meteen ons hart gestolen! De Goeferdij is voorzien van alle luxe en comfort, met duidelijk oog voor detail. Het is er heel gezellig, binnen en buiten. Na een mooie wandeling doorheen de weilanden van de Vlaamse Ardennen, was het puur genieten op het lounge terras, terwijl de kinderen zich amuseerden in de tuin en de "game room". Ook de jacuzzi was zeer populair. Met onze 4 gezinnen hadden we een overschot aan ruimte en even zoveel gezelligheid. De eigenaars gaven uitstekende tips. Ook het nabijgelegen Geraardsbergen wist ons direct te bekoren. De kinderen hadden maar 1 vraag: wanneer komen we nog eens terug? :-)

Datum van verblijf: oktober 2018
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Super vakantie”
Beoordeeld op 1 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een ervaring! Met onze vrienden hebben we de Goeferdij voor een midweek gehuurd om de prachtige Vlaamse Ardennen te verkennen met de fiets. De woning is hiervoor uiterst goed uitgerust met goede fietsenstalling en een volledig omheinde tuin wat een veilig gevoel gaf.De keuken is zeer goed uitgerust zodat het elke avond gezellig tafelen was met onze bende. De uitbaters gaven ons ook uiterst goede tips om in de buurt te eten en te drinken. De jacuzzi en sauna waren de kers op de taart en lieten ons met een glaasje bubbels de avonden romantisch afsluiten om smorgens goed uitgerust aan devolgende etappe te beginnen. kortom : een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren