“Toplocatie in een topskigebied”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Bart V
Oudenaarde
2 beoordelingen
“Toplocatie in een topskigebied”
Beoordeeld op 16 februari 2018 voor een verblijf in februari 2018

Zeer mooi huisje, perfect voor 2 gezinnen. 3 verdiepingen hoog met garage en droogkot voor de skibotten te drogen. Waarom geen vijf sterren?dit omdat het huisje bij veel sneeuw moeilijk bereikbaar is met de wagen. Het wordt wel geruimd maar tijdens een wintervakantie heb je hoe zeker sneeuwkettingen nodig. Skigebied in Veysonnaz is groot en ideaal voor kinderen van alle niveau. De onze zijn vorig jaar pas begonnen en konden op het einde van de vakantie bijna alle pistes aan. De piste de l’ours is een zeer leuke piste! Grote winkels heb je hier wel niet. Wij hadden het meeste dus mee van thuis.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren