“Lekker eten”
Beoordeling van Walbeck

Walbeck
Geclassificeerd als nr. 7 van 43 Restaurants in Geldern
23 april 2017 beoordeeld

Prettige atmosfeer goede en vlotte bediening maaltijden grote porties en een zeer uitgebreide kaart.

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Waanzinnige porties, onmogelijk alles op te eten. Zeker geen voorgerecht nemen !
Heel lekker vlees, goed gebakken.
Basic interieur, maar gemoedelijk, het plaatje klopt. Vriendelijke bediening.
De prijzen zijn belachelijk, veel te goedkoop voor wat je krijgt. Ook kindermenu én seniorenmenu.
Geen gastronomie, wel lekker eten aan een meer dan betaalbare prijs.

16 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en zeker meer dan voldoende. Niet teveel gezegd dat je hier niet met een hongergevoel weggaat. En erg goedkoop het is nog niet de helft van wat je in Nederland kwijt bent. Dit is echt een aanrader. Prima en rustige bediening.

23 mei 2016 beoordeeld

Hier gaat niemand met honger naar huis. Geweldige kaart ( natuurlijk ook in het Nederlands ) voor ieder wat wils, en gelukkig voor velen ook een senioren uitvoering van de meeste gerechten. Voor de prijs hoef je het echt niet te laten, wij komen hier minimaal een keer per week. Meer ga ik er niet over zeggen kom zelf maar eens proberen maar schrijf hier dan ook je beoordeling.

28 februari 2016 beoordeeld

Tot mijn verbazing was dit restaurant niet vermeld in Tripadvisor.In dit restaurant heeft een uitgebreide kaart (ook in het Nederlands!) te vinden voor elk wat wils.Ik heb de Argentijnse steak gegeten en deze is heel goed bevallen.Bediening is vriendelijk.De prijzen zijn zeer aantrekkelijk en zodoende is de kwaliteitverhouding tot de prijs erg goed te noemen.Reserveren is een advies vanwege de drukte.

Reizigers die Walbeck bekeken, bekeken ook

Geldern, Noord-Rijnland-Westfalen

In Walbeck geweest? Deel je ervaringen!