“zeer gezellig”
Beoordeling van Mijn Torpedoloods

Mijn Torpedoloods
Reserveren met
Mijn Torpedoloods is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Hoek van Holland
Keukens: Europees, Diner
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Eet- en drinkgelegenheid “MIJN Torpedoloods” is een prachtige horecalocatie in de Berghaven te Hoek van Holland, onder de rook van Rotterdam en op een steenworp afstand van het strand en de Noordzee. De oude, monumentale, maar karakteristieke loods is zeer uniek, mede dankzij het onbetaalbare uitzicht op de haven en de Nieuwe Waterweg. Wél betaalbaar zijn de heerlijke lunch- en dinergerechten die op onze menukaart staan. Dagelijks opent “Mijn Torpedoloods” de deuren voor uiteenlopende kleine en grote gezelschappen, zowel voor lunch als diner. Daarnaast is “Mijn Torpedoloods” de ideale locatie voor feestelijke dan wel zakelijke gelegenheden, zoals vergaderingen. In 2013 werd nieuw leven geblazen in de historische Torpedoloods. Maar ondanks de moderne twist die tijdens de verbouwing is toegevoegd, ademt de loods nog altijd haar rijke geschiedenis. Met name tijdens de Tweede Wereldoorlog heeft de loods een belangrijke functie gekend, wat in de huidige locatie sterk naar voren komt. Wij hopen u graag eens te verwelkomen! MIJN Torpedoloods
30 mei 2018 beoordeeld

we zijn met 4 vriendinnen een weekendje naar Hoek van Holland geweest om er te gaan fietsen. zeer leuk verblijf gehad n Mijn Torpedoloods. lekker ontbijt en zeer mooie, ruime kamers. het personeel was super vriendelijk. zeer goede locatie en in de buurt van een veerboot, zodat je ook de andere kant leert kennen met de fiets. een echte aanrader, wij komen hier nog terug

3 april 2018 beoordeeld

De Paas brunch was niet meer dan een veredeld hotel ontbijt.
Geen '' bubbels'' bij binnenkomst of iets voor de kinderen, wel veel schreeuwende kinderen.
In tegenstelling tot vorig jaar geen dessert buffet, verse jus was op???
Prijs was fors t.o.v het aanbod...
Volgend jaar overslaan....

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnacht, diner en ontbijt. Drie maal een 10!
Schone en keurige kamer met een lekker bed en mooi sanitaire.
Van een heerlijk diner genoten met geweldig uitzicht.
Verder erg vriendelijk personeel.
Dus ronduit een aanrader voor als je in Hoek van Holland moet zijn.

7 maart 2018 beoordeeld

Diner altijd goed geweest, maar na ons laatste bezoek helaas niet tevreden. Prijs, kwaliteit niet in verhouding met het gebodene. Van diverse kennissen het zelfde vernomen.

3 maart 2018 beoordeeld

Leuke zaak met verschillende gedeeltes, dus naar ieders smaak een leuke zitplek. Leuk gelegen aan het water en met een betaalbare kaart is het hier leuk vertoeven.

Reizigers die Mijn Torpedoloods bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Mijn Torpedoloods geweest? Deel je ervaringen!