“Even een wonder van vernuft bekijken.”
Beoordeling van Het Keringhuis

Het Keringhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 dingen om te doen in Hoek van Holland
Attractiegegevens
2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met locale vrienden even hier wezen kijken.
Veel over gelezen en ooit gezien van verre.
Maar als je er dichtbij bent... de Eiffeltoren horizontaal zo groot.
Mooi museum dat uitlegt hoe en wat.
Kost je zeker anderhalf uur om goed te kijken.
Ook leuk voor kids denk ik, er veel knopjes waar je aan mag komen....

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Het Keringhuis
Bekijk de nieuwste beoordelingen

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museumpje bij de kering is klein maar erg leerzaam. Voor de kinderen (6+7) was uitleg en rondleiding beschikbaar, wat ze een goed uur bezig heeft gehouden, de gids wist de kinderen goed erbij te betrekken en ze de noodzaak en werking van de kering bij te brengen. Cafetaria aanwezig voor de inwendige mens. Leuk dagje uit, ga erna door naar het strand van HvH.

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke middag gehad. Van tevoren via de website aangeven dat wij graag een rondleiding wilden, dit raad ik zeker aan want dan gaat het allemaal wat meer leven en je komt ook iets verder achter de schermen. Nogmaals bedankt voor de rondleiding Jordi.

27 november 2016 beoordeeld

op voorhand een initiatie rondleiding geboekt. Vriendelijk onthaal. Veel uitleg bij de tentoonstelling over de Deltawerken. Daarna naar buiten tot aan de installatie van de Maaskering. Zeer degelijke info! We kregen nog een extra ticket om alles nog eens te bezoeken!

30 oktober 2016 beoordeeld

Ontvangen door een heel vriendelijke juffrouw die ons alles uitlegde.
Enorm veel informatie over de deltawerken en alles wat er rond valt.
Voor de kinderen ook leuk om hierover te leren!
Best met de auto te bereiken, indien je naar boven op de berg wandelt heb je een mooi uitzicht op de kering.

Reizigers die Het Keringhuis bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Het Keringhuis geweest? Deel je ervaringen!