“Leuke stop voor een fietstocht”
Beoordeling van Het Keringhuis

Het Keringhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 dingen om te doen in Hoek van Holland
Attractiegegevens
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top koffie En interessante informatie. Wist ik allemaal niet. Ook voor de kids. Kunnen lekker met techniek en water spelen.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Het Keringhuis
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 augustus 2016 beoordeeld

Bijzonder om zo dichtbij een echt staaltje Nederlandse bouw te komen. Bijzonder om te zien hoe groot deze kering wel niet is. Zeer leerzaam voor wat jongere kinderen.

26 juli 2016 beoordeeld

Vandaag geweest en een rondvaart europoort gedaan, was een zeer leuke beleving, wat een techniek en ook de rondvaart over de tweede maasvlakte was zeer indrukwekkend, wat een gigantische schepen en dan ook nog zeehonden. Geweldig!!

26 juli 2016 beoordeeld

Een zeer gedetailleerd informatiecentrum over Nederland en zijn waterhuishouding. Tevens leergierig voor kinderen en ook de volwassenen steken hier een hoop van op. Verder het bouwwerk ziende , weet dit Neerlands glorie.

21 juli 2016 beoordeeld

Samen met de kids van 8 en 10 jaar oud een bezoek gebracht aan de Maeslantkering. Via het jeugdvakantiepaspoort hebben we ons ingeschreven voor een kinderrondleiding in het bezoekerscentrum en bij de kering zelf (die groot en indrukwekkend is van dichtbij). Leerzaam, interessant en informatieve uitleg in 'Jip en Janneke'-taal.
Er is een kleine horecagelegenheid aanwezig waar je zowel binnen als buiten kunt zitten.
Aanrader als je op zoek bent naar een educatief uitje!

Reizigers die Het Keringhuis bekeken, bekeken ook

Hoek van Holland, Zuid-Holland

In Het Keringhuis geweest? Deel je ervaringen!