“Goed maar te duur”

Restaurant Jagershuis Het
Geclassificeerd als nr. 2 van 38 Restaurants in Hoek van Holland
Keukens: Europees, Frans, Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld

Ouderwetse charme , ruime tafel ,prima stoelen . Aangename zitruimte barkamer voor bv apéritief.
Eten is goed en lekker .Wijn is goed.Maar bediening zeer langzaam.Frites kwam na "paar minuutjes "=10 min.! , vóor het hoofdgerecht.Uitleg wijnen zeer onecht aandoend en zeer uitgebreid.Voorgerecht en nagerecht elk ongeveer 10 € , hoofdgerecht ong.30 €; menu 45 €.
NB de irish coffee was perfect

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant lijkt wat gedateerd, maar dat is juist de charme ervan. Het eten is erg goed. De wijnen vaak bijzonder en van uitstekende kwaliteit. Op de bediening is helemaal niets aan te merken. Klasse. Hoop hier zeker terug te komen.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi en gezellig ingericht restaurant waar we heerlijk gegeten hebben.
Mooie opgemaakte borden met verfijnde gerechten.
Helaas is de (mannelijke) bediening te amicaal, wat in dit restaurant niet erg op zijn plaats is.

9 maart 2018 beoordeeld

Het Jagershuis. Wij zijn hier al jaren vaste klant. Eigenaar kan heerlijk vertellen over de wijnen. Alleen hiervoor kom je al terug. Eten is gewoon goed. Inrichting misschien iets oubollig? Maar zeker niet storend.

26 januari 2018 beoordeeld

Helaas vaart de fast ferrie niet meer, waardoor ons wekelijkse verwen diner niet meer is. De bezoeken zijn gedecimeerd tot 1 keer in de 6 weken. Mijn gasten uit heel Europa gaan op eigen houtje er eten vanwege de gerechten die van top kwaliteit zijn en exact bereid naar onze kritische smaak. En het is er SCHOON!!! Onberispelijk gedekte tafels, nergens een spoortje stof en blinkend sanitair. Een feest om te gaan eten, niet de goedkoopste maar uitstekende herinnering aan wat voorgeschoteld wordt. Niet Cum Fraude, maar Cum Laude . Er zijn niet zoveel zaken met zo'n hoge standaard en lage drempel.
Franz von Paula

Reizigers die Restaurant Jagershuis Het bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Restaurant Jagershuis Het geweest? Deel je ervaringen!