“Dé combinatie van rust, kwaliteit en gastvrijheid!”
keuken slaapkamer 1
badkamer
het huis
eigen terras
gezamenlijk terras met loungebank
Heerlijk relaxen op de gezamenlijke loungebank met fantastisch uitzicht.
omgeving
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Tilburg, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Dé combinatie van rust, kwaliteit en gastvrijheid!”
Beoordeeld op 22 december 2019 voor een verblijf in juli 2019

Wij verbleven een week in appartement Chitarra. Erg ruim, van alle gemakken voorzien en beslist schoon! Qua ligging vooraf even instellen op Italiaanse bewegwijzering/wegconditie. Met Google-maps echter geen enkel probleem (eigen navigatie niet aan te raden ;-)). Voor ons bijzonder aantrekkelijk: De rust en het uitzicht vanuit ons appartement en vanaf de meeste gezamenlijke plekjes rondom het huis. Willem en Bianca zorgen voor een totaal ongedwongen sfeer - met respect voor je privacy - , waarin absolute gastvrijheid de norm is! Inclusief hartelijke ontvangst, een goed gesprek, prima verzorgde - optionele - eetavondjes. Welkome tips voor uitstapjes en restaurantjes. Niets is teveel. Zoetekauw? Bezoek de aanbevolen pasticceria in Pergola. En ook het lokale museum (Bronze Dorati)! Als kers op de taart begeleidde Willem ons en enkele medebewoners op een trip naar en wandeling op Monte Catria. Wij bevelen dit adres dan ook van harte aan!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Marbolink
1 beoordeling
“Wauw wat een fantastische vakantie”
Beoordeeld op 5 september 2019 voor een verblijf in september 2019

Gastvrijheid +++++
Omgeving ++++++
Accommodatie ++++++
Gezelligheid +++++
Eten +++++

In dit appartement mis je echt niets . Gast is koning maar je voelt je heerlijk thuis. Bianca en Willem zorgen voor een onvergetelijke vakantie waar je zeker weten met een glimlach tijden aan terugdenkt!

Datum van verblijf: september 2019
volvorijd ...
hoogeveen
Niveau 4 bijdrager
35 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Rust,ruimte,gastvrijheid i.c.m.een fantastisch uitzicht.”
Beoordeeld op 21 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wow, wat een plek! Dat is het eerste wat je denkt als je het laatste stukje naar het huis rijdt over de strade bianchi.Je wordt gastvrij ontvangen en je krijgt eerst een lekker drankje op het heerlijke terras met dat uitzicht, het lijkt wel een ansichtkaartje zo mooi.Wij hadden het grote appartement, deze heeft twee zeer ruime slaapkamers met heerlijke bedden.In de woonkamer een fijne bank die je ook kunt ombouwen tot bed.Bij het huis is een heerlijk zwembad met fijne ligstoelen.Ook in de omgeving is veel te zien, het echte italie.Mooie dorpjes, bergen, heuvels, water, alles is aanwezig.Ook zit je maar een half uur rijden van de kust, bij helder weer kun je vanaf het terras gewoon de zee zien.Wij hebben o.a.Urbino bezocht, een plaats op een heuvel en staat op de Unesco Werelderfgoed lijst.Willem en Bianca die dit runnen staan altijd voor je klaar, ook met tips voor bijvoorbeeld restaurants in de buurt.Je zit maar 10 min.rijden van een plaats waar je supermarkten enz. hebt.Zoek je rust, lees je graag een boek of drink je graag een goed glas wijn? dan ben je hier absoluut op de juiste plaats.
Wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Antwoord van management
21 jun 2018
Wat fijn dat jullie hebben genoten. Tot snel.
Gr Willem en Bianca.
Marjan B
“Rust ruimte”
Beoordeeld op 1 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Prachtig appartement met uitzicht over het dal en de bergen.
Fijne plek om te wandelen en uit te rusten. Genieten bij het zwembad. Kortom vakantie

Datum van verblijf: april 2018
frederiqu ...
De Wijk, Nederland
1 beoordeling
“Gastvrij in een prachtige omgeving op een top locatie!”
Beoordeeld op 13 maart 2018 voor een verblijf in februari 2018

De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Appartement is van alle gemakken voorzien en schoon! Het appartementen complex ligt op een top locatie in een prachtige omgeving. We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: februari 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.