“Vakantie met culinaire gastvrijheid.”

Beoordeling van Casa San Biagio

het huis
keuken
badkamer
gezamenlijk terras met loungebank
Heerlijk relaxen op de gezamenlijke loungebank met prachtig  uitzicht!
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
535erikd
Capelle aan den IJssel, Nederland
2 beoordelingen
“Vakantie met culinaire gastvrijheid. ”
Beoordeeld op 5 september 2019 voor een verblijf in september 2019

Een geweldige B&B met super gastvrije eigenaren. Elke dag een verademing qua ontbijt en landelijke service! Alles kan en niets moet. Zo hoort vakantie te zijn.

Datum van verblijf: september 2019
RachelRei ...
Bedum, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig!”
Beoordeeld op 2 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018

Bij aankomst zijn wij hartelijk ontvangen door de eigenaren. Onze eerste indruk was geweldig. Wat een fenomenaal uitzicht vanaf de casa.

Wij hadden ons verblijf geboekt met ontbijt. Het was een zeer afwisselend vers ontbijt.

Het zwembad waar wij dagelijks te vinden waren was super. En wederom was ook hier een prachtig uitzicht.

Het dorpje Pergola is op 10 minuten afstand rijden. Hier konden wij alles vinden wat wij nodig hadden om ons verblijf comfortabel te maken.

Wij hebben een heerlijke rust vakantie gehad en komen in de toekomst zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2018
agnesstev ...
Hoogeveen, Nederland
1 beoordeling
“What you see what you get”
Beoordeeld op 22 april 2018 voor een verblijf in april 2018

Zeer gastvrij ontvangen. Het is precies zoals je op de foto's ziet. Sfeervolle studio's, smaakvol ingericht en ruim opgezet. Echt een aanrader. De renovatie is super gelukt. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren