“Gezellig terras + uitstekende lunch”
Beoordeling van Rust Wat

Keukens: Europees, Hedendaags, Egyptisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met oud collega’s gelunched op het terras op een zonnige dag. Heerlijk gegeten. Witte vis vooraf en ossenhaas puntjes als hoofd gerecht. Bediening was gezellig. Niet te formeel. Aan te bevelen.

Datum van bezoek: mei 2019

24 april 2019 beoordeeld

Dit restaurant heeft een kaart met kleine gerechtjes. Echter zijn deze ook te bestellen in grotere porties zoals voorgerecht of hoofdgerecht. Gerechten zijn vers en erg lekker. Huiswijn is ook lekker. Bediening is vriendelijk en meedenkend.

15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechtjes blijken allen tussengerechten, kwestie van lezen. Veel variatie en leuke combinatie van ingrediënten. Veel vegetarische opties, fijn! Prima wijnen en een fijne locatie aan het water. De bediening is attent. We komen zeker terug!

14 april 2019 beoordeeld

Leuk concept om alle gerechten in groot of kleine variant als voor, tussen of hoofdgerecht aan te bieden. Zeer smaakvol. Prima wijnkeuze mogelijk.
Mooie lokatie in bos aan vijver.

13 maart 2019 beoordeeld

Recent gegeten met vrienden. Die waren er nogal enthousiast over. Waarschijnlijk kwam ik op een verkeerde avond. De sfeer is huiselijk en gemoedelijk. Het gaf mij het idee in een soort 'huiskamer' te zitten. Een huiskamer waarin de ober als 'stoorzender' fungeerde. Attent en aandacht zijn wat mij betreft prima maar deze beste man nam de vorm van een 'stalker' aan. Zelfs nadat we er een opmerking over maakte, bleef hij in zijn rol; jammer ! De dames hadden geen trek in een voorgerecht maar daar nam de beste man geen genoegen mee; 'dan maken we wel iets kleins voor je' De gerechten waren goed. De opmaak fantasieloos maar het gaat om de smaak, nietwaar...
Wat mij betreft geen aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Rust Wat bekeken, bekeken ook

Blaricum, Noord-Holland
Blaricum, Noord-Holland

In Rust Wat geweest? Deel je ervaringen!