“Altijd lekker”

di 25-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Blaricum
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom in de wereld van Restaurant Lounge The Red Sun. Beleef de eindeloze variatiemogelijkheden, waardoor echt álle zintuigen worden geprikkeld. Eten in The Red Sun is een culinaire belevenis in een eigentijdse Oosterse sfeer, waarbij de chefkok zijn gasten steeds weer weet te verrassen met een combinatie van gerechten uit de Chinese en Japanse keuken. De wijnkaart is met grote zorg samengesteld en uiterst smaakvol afgestemd op de spijskaart. Stemmige achtergrondmuziek zorgt voor de perfecte sfeer om The Red Sun als een beleving te ervaren.
5 mei 2019 beoordeeld

Gewoon heerlijk eten in een sfeervol restaurant. Vooral de crispy tuna en softshell crab roll zijn heerlijk.

Datum van bezoek: april 2019

20 maart 2019 beoordeeld

Top sfeertje, goede bediening. Erg vriendelijk en ook de wijn lekker. Ze nemen de tijd voor je en altijd van harte welkom!

Datum van bezoek: februari 2019
19 maart 2019 beoordeeld

Ik was hier ivm. met mijn verjaardag en in plaats van het echte traditionele Japanse Okura restaurant Yamazato kozen we dit maal weer eens voor the Red Sun.Waar geen enkele Japanner te vinden is.
De prijzen zijn reuze en de gerechten vonden wij op een enkele na best tegen vallen.
Vooral de coquilles hebben wij elders vele malen beter gehad!
De kwarteleitjes met truffel waren erg lekker.
De sfeer is druk en voelde bij ons als een fabriek, alles snel snel.
Ik had in verhouding met de prijzen meer kwaliteit in aandacht en de gerechten verwacht. Wel leuk dat ze iets over mijn verjaardag zeiden en wij hebben het toetje overgeslagen maar ik begreep dat ik dan sterretjes in mijn dessert had mogen verwachten!
Voor ons niet voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2019
16 maart 2019 beoordeeld

We hebben hier met onze kinderen een 6 gangen verrassingsmenu gegeten. Daar hebben we geen spijt van! De ene gang was nog lekkerder dan de andere. Mooie beleving. Ze koken hier Japans met een moderne twist.
De ambiance is heel relaxed. modern ingericht met een open keuken.
De bediening is heel gastvrij, snel en behulpzaam.
Op een dinsdagavond zat het restaurant vil. Reserveren dus dus aan te raden.
Kortom een aanrader als je in de buurt van Blaricum bent!

Datum van bezoek: maart 2019
13 maart 2019 beoordeeld

Wij hebben gekozen voor het 7 gangen Tasting Experience menu en waren super verrast. Mooi opgediend, verfijnde smaken, perfecte combinaties, goede sfeer en een prima bediening. Dit is wat je noemt 'heerlijk genieten'. Een aanrader dus.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die The Red Sun bekeken, bekeken ook

Blaricum, Noord-Holland
Huizen, Noord-Holland

Amersfoort, Utrecht Province

In The Red Sun geweest? Deel je ervaringen!