“Busreis van de gepensioneerde”
Beoordeling van 't Zoetemeer

't Zoetemeer
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Restaurants in Overmere
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen mocht kiezen tussen steak of paling. Mijn man gad steak genomen en het was gied, ik had paling in 't groen en sorry vond het vreselijk slecht, de saus was waterachtig en de paling was van de kleinste formaat en geen smaak, eten was lauw. Velen vonden het zijn prijs niet waard, spijtig !

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met gans de familie, we kregen een heel aangename vlotte bediening! Het is viel bij iedereen in de smaak! Super middag! Volgende familiefeest is al geboekt

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen we meermaals in de maand, steeds lekker en vriendelijke bediending. Leuke speelhoek voor de kindjes. Echt een aanrader zowel om te eten als voor een pannenkoek

29 mei 2018 beoordeeld

Met een kleine 20 man, kinderen inbegrepen, hadden we gereserveerd in dit mooi ingericht restaurant met speelhoek en prachtig zicht op het meer. Het was een feestdag dus voor het gemak nam iedereen hetzelfde, kinderen een kindermenu en was dat vooraf al afgesproken. Het eten was gewoon lekker, de bediening vriendelijk maar chaotisch door gebrek aan organisatie. 1 voorbeeld maar: wijn werd gebracht terwijl er geen glazen waren voorzien of werden meegebracht (later wel als voorgerecht al op was). Voor het aperitief, het voorgerecht en de hoofdmaaltijd hadden we 3 uur voorzien met erna een activiteit. Onze hoofdmaaltijd kregen we pas 10 minuten voor deze termijn was verstreken zodat de kinderen slechts enkele happen konden nemen voor het vertrek en wij moesten slokken om op tijd de boot rechtover het restaurant te halen. Bij terugkeer nog een groot uur moeten wachten op ons dessert (was nochtans ook afgesproken).

Zoetemeer, Eigenaar van 't Zoetemeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Hoi, toch even nuanceren, jullie zijn een uur te laat gekomen, zonder te verwittigen. Wij hadden 7 communiefeesten die dag, iedereen heeft mooi op tijd hun aperitief/voorgerecht/hoofdgerecht/dessert gekregen. Dit omdat iedereen is toegekomen op het afgesproken uur. Ik vind het wel lef hebben dat jullie de fout naar ons schuiven. Doordat jullie te laat waren, moest jullie voorgerecht komen op het moment dat alle andere mensen hun hoofdgerecht kwam (waardoor er inderdaad tijd verloren ging) Hadden jullie op tijd gekomen, dan gingen jullie jullie voorgerecht hebben gekregen voor dat iedereen zijn hoofdgerecht kreeg. Jullie moeten ook snappen als jullie zoveel te laat komen, dat wij niet alle tafels er gaan laten voor boeten en gaan laten wachten. Gelieve gewoon wat respect te hebben voor de restauranthouders en op tijd de komen, zo komt de organisatie niet in het gedrang alsook moeten andere tafels niet nodeloos boeten... Heel straf dat jullie dit durven te schrijven... . misschien ook eens melden, dat er dan nog 1 persoon plots wou afwijken van het afgesproken menu (1 mevrouw wou plots gestoomde vis, omdat ze geen room mocht eten, dan is er iemand nog aan de tafel gekomen om te zeggen dat dit onmogelijk was dat wij onze service moesten stilleggen voor iets wat niet was doorgegeven voordien, en dan bleek op de koop toe dat die mevrouw wel room mocht eten maar gewoon op dieet was!!). Dat jullie lang moesten wachten, is enkel en alleen aan jullie zelf te wijten, jullie hebben er bijna voor gezorgd dat gans onze service opschoof, waardoor andere mensen hiervan de dupe gingen zijn, gelukkig hebben we dit kunnen beperken tot het minimum omdat ons team er alles aan gedaan heeft om andere mensen hiervoor niet te laten boeten. Dus 1 tip: denk volgende keer na als je een uur te laat komt op een feestdag!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen restaurant waardig! Lange wachttijden en het eten was ook niet top. Wij hebben allemaal paling gegeten wel op verschillende wijze en het was smaakloos .... we hadden speciaal het donkmeer uitgekozen om paling te degusteren. The place to be voor paling! We hadden pech en kozen voor de foute restaurant! We hadden tot tweemaal toe extra frietjes gevraagd en eureka na een halfuur stond onze extra portie op tafel... de bediening verliep echt niet vlot. Er waren welgeteld die avond 4 tafeltjes bezet en we hoorden van onze buren ook zij waren malcontent. Zij hebben zelfs gevraagd zijn jullie onderbemand?! Ook van we hadden je niet meer verwacht aan onze tafel! Wij zijn dus niet alleen met negatieve commentaar. Zo’n restaurant noemen ze in het Frans “ des attrapes touristes “

Zoetemeer, Public Relations Manager van 't Zoetemeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Ik deed even navraag bij mijn medewerkers, uw verhaal zit toch een beetje mis in elkaar. Kort samengevat: de tafel naast jullie heeft een dikke fooi gegeven omdat ze de paling heerlijk vonden en ze hoorden jullie zeggen dat jullie gingen klagen om iets gratis te bekomen, maar daar zijn wij niet op ingegaan... probeer het eens op een ander, veel succes!! Maar verspreid geen foutieve en leugenachtige informatie, dit lijkt op laster. Als er eens iets misloopt en het blijkt onze schuld te zijn, zullen we dit met veel plezier rechtzetten, maar hier was dit niet het geval

Reizigers die 't Zoetemeer bekeken, bekeken ook

Eke, Oost-Vlaanderen
Destelbergen, Oost-Vlaanderen

Berlare, Oost-Vlaanderen

In 't Zoetemeer geweest? Deel je ervaringen!