“Leuk en heel goed restaurant”
Beoordeling van O'Gastos

O'Gastos
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Saint Saturnin les Avignon
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend onthaal. Uitstekende geraffineerde keuken. Prijs/kwaliteit optimaal. Een aanrader voor mensen die houden van een echte keuken.

Nicolas R, Propriétaire van O'Gastos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2018

Dear Guest.
Thank you for taking the time to review our restaurant,It ‘s always a pleasure to welcome you .

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen op zoek naar een avondmaal. Het terras op het 1e verdiep oogde leuk, en we werden heel vriendelijk ontvangen. Een beperkte maar gevarieerde keuze aan voor- en hoofdgerechten en desserts. Wat wij aten was niet alleen heel mooi gepresenteerd maar bovendien ook erg lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!!

Nicolas R, Propriétaire van O'Gastos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2018

Dear Guest
Thank you for choosing our restaurant and your positive comments .We look forward to welcoming you back soon.

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras aan een te drukke straat.
Eten is gemiddeld en bediening vriendelijk maar afstandelijk. Met een beetje meer enthousiasme kan dit zeker naar een hoger niveau.

Nicolas R, Propriétaire van O'Gastos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Dear guest
Thank you for taking time to review our restaurant

17 augustus 2017 beoordeeld

we zijn 2 maal tijdens onze week in Le Thor daan gaan eten. Een supper tof jong koppel dat een excellente keuken serveert. De menukaart geeft niet altijd mee wat er op je bord komt maar dat is de 2 keer absoluut een topper geweest

Nicolas R, Propriétaire van O'Gastos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Thank you so much !!!
What a wonderfull review ,we truly appreciate .

Marie & Nicolas

12 augustus 2017 beoordeeld

Het diner bestond uit 3 gangen,
Allen creatief samengesteld.het betere werk.
Exellente bediening, eenvoudig maar sfeervol restaurant.
Zeker en vast een aanrader, je hebt er waar voor uw geld.

Thank you so much !!!
What a wonderfull review ,we truly appreciate .

Marie & Nicolas

Reizigers die O'Gastos bekeken, bekeken ook

Chateauneuf-de-Gadagne, L'Isle-sur-la-Sorgue

Courthezon, Vaucluse

Morieres-les-Avignon, Vaucluse

In O'Gastos geweest? Deel je ervaringen!