“Smaak en kunst waar je echt van genieten kan!”
Beoordeling van De Kromme Watergang

De Kromme Watergang
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Hoofdplaat
Prijsklasse: € 74 - € 296
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
5 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzondere avond met het hoogst haalbare als het aankomt op de finesse van smaken en kunst! Naast heerlijk te hebben gegeten een rondleiding door de keuken gehad. Wat een organisatie! Edwin bedankt!

Datum van bezoek: september 2022

22 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was zeer goed.
Het eten is zeer vers en zeer lekker, met liefde voor de producten.
Zeer veel smaken in de gerechten.
Heb al een paar keer geweest en zal zeker terug gaan.

Datum van bezoek: oktober 2022
1 oktober 2022 beoordeeld

Onze 17 jarig zoon wilde heel graag eten bij de kromme watergang en wij hadden hem belooft dat als hij zou slagen voor zijn eindexamen wij hem daar op zouden trakteren. Gisteren was het zo ver, Wat heeft hij genoten . De sfeer , het personeel en het eten hij vond het fantastisch en zat te stralen. Jullie hebben er een fan bij. Bedankt voor deze fantastische avond

Datum van bezoek: oktober 2022
20 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De tweede keer op rij dat het eten a la carte wat tegenviel.
Het hoofdgerecht ,rog, was niet helemaal gaar en het stuk was echt wel te klein.
Bovendien weinig erbij gekregen.
Jammer want in het verleden hier dikwijls lekker gegeten.
Van een twee sterren restaurant verwacht je meer.
Gaat zijn kwaliteit toch wat beter moeten opvolgen of gaat klanten verliezen.

Datum van bezoek: juli 2022
1 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top avond!!! Alles klopte. Een echte belevenis. Mooie warme entourage, vriendelijke bediening, mooie presentatie en geweldige gerechten, wat n concept. En als klap op de vuurpijl een dessert speciaal gemaakt ter ere van mijn man's verjaardag met als kado het gesigneerde boek vd chef. Waar blijft de derde ster?????

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die De Kromme Watergang bekeken, bekeken ook

In De Kromme Watergang geweest? Deel je ervaringen!