1 februari 2015 beoordeeld

toiletruimte zag er matig uit. Schot onder wastafel zat los. Op de wand boven het ligbad ter hoogte van de douchekop zat schimmel op meerdere plaatsen op de wand. De kamer was na onze mening niet gerenofeerd zoal werd aangegeven. Wij weten niet of we de volgende keer weer bij een Ibis zullen overnachten. Het Mercure hotel in ROUEN was goed tot zeer goed en het ontbijt voor 60+ was gratis.

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
luce28, Directeur général van Ibis Chartres Ouest Luce, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2015

Goedemiddag,
Wÿ danken u voor uw opmerkingen betreffende de kamer die u geneserveerd had bÿ Ibis Chartres Lucé.
Wÿ zullen er alles aan doen zodat deze problemen zich niet meer voordoen.
Met al onse excuses voor het ongemak

Hoogachtend, Sébastien Ramaugé, Directeur Ibis Chartres Ouest Lucé

15 juni 2014 beoordeeld

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
27 juni 2013 beoordeeld

• Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden
18 mei 2013 beoordeeld

Net hotel, goede ontvangst.
We hadden 2 kamers met een verbindingsdeur, een geruststellende gedachte voor de kinderen. Goede bedden en een zeer stille omgeving!
Het ontbijtbuffet was boven verwachting, niet alleen koffie met croissant!

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
12 augustus 2012 beoordeeld