“Kleine lunch”

Tre galline
Geclassificeerd als nr. 7 van 21 Restaurants in Canale
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld

Eigenlijk zonde om hier een kleine lunch te doen, want wat we kregen wat van uitzonderlijke kwaliteit. Op een rustige plaats, met mooie tuin, lekker in het zonnetje. Alle dingen op de kaart nodigen uit op te bestellen. Maar dan zit je er wel een paar dagen.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandag 23 april samen met mijn partner hier geluncht. De zaak ligt niet direct in het centrum maar op een aangenaam rustige plek, misschien even zoeken. We kregen meteen bij aankomst een prachtig gerecht met warme groenten uit eigen tuin aangeboden. Vervolgens een mooie, spannende combinatie van ansjovis met zelfgemaakte boter / carpaccio.
We vervolgden met gefrituurde stokvis /heerlijk zachte kalfswang.
Dolci bestonden uit heerlijke hazelnoottaart / Bonnet met frambozen.
Bij het afscheid kregen we ieder nog een zakje koekjes, gebakken volgens oma's recept, mee.
Wij vonden het eten, de wijn èn de bediening top!
Tip: vlakbij ligt wijnhuis Monchiere Carbone. Wijnen van dit huis werden ook geschonken in dit restaurant. Heerlijk, zeker de Arneis.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt fantastisch gegeten. Locatie is wat achteraf maar meer dan de moeite waard. Mamma doet de keuken en de 2 dochters doen de bediening. Oudste neemt alle tijd om in Engels de zeer verrassende gerechten toe te lichten. Allemaal lokale gerechten van goede en verse kwaliteit met echt top wijnen die niet de hoofdprijs kosten. Wij zouden als Nederlanders de verlichting wat dimmen; maar ja we zijn in Italië en het gaat om de drank en de spijzen. Ze hebben ook een tuin dus met mooi weer zit je heerlijk buiten !

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met ons gezin en vrinden
Mooi en rustig restaurant gerund door held familie die lokale gerechten op hoog niveau serveren
Alleen de witte wijnkaart was niet uitgebreid
( een reisgenoot bliefde geen anijswijn )

23 augustus 2015 beoordeeld

Wij zaten met zijn twee in dit restaurant.voor de rest was er niemand.we werden vriendelijk onthaald Door de dochter.zij spreekt prima Engels.ik bestelde pasta met porcini.de pasta zat vol zand,dus ik heb het grotendeels laten staan.mijn man had konijn in een saus van Arneis.dit was zeer lekker.ook het voorgerecht was geslaagd.
Het interieur is oubollig,en ongezellig.wel zeer mooi servies en prima gesteven tafellakens.
Minpunt' :je kan er niet buiten eten

Reizigers die Tre galline bekeken, bekeken ook

San Damiano d'Asti, Province of Asti
Cisterna d'Asti, Province of Asti

In Tre galline geweest? Deel je ervaringen!