“Uitgebreide wijn proef sessie”
Beoordeling van Deltetto

Deltetto
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 dingen om te doen in Canale
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten
30 mei 2018 beoordeeld

Voor de derde keer de familie Deltetto bezocht. Deze keer heeft Claudia on door de ruimte sortering met mooie wijnen geholpen. Net zo'n leuke sfeer als het jaar ervoor met haar zus Christina. Op vaderlief komt nog even binnen lopen.
Ook deze keer alle wijnen uit het pallet geproeft, van methode champagnoise via diverse witten naar mooie barbera d'Alba, om met een fraaie barolo af te sluiten. Als toetje de nog niet gebottelde Bric de Liun 2015 mogen proeven.
Het was weer een echt feestje, en met voldoende voorraad om het jaar door te komen weer vertrokken.

Claudia D, Proprietario van Deltetto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Thank you very much!
It was such a good pleasure, see you next time!

Claudia

4 november 2017 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen en mochten de kelders bezoeken (zonder vooraf af te spreken). We mochten rustig meerdere wijnen proeven en we gingen met veel plezier niet met lege handen naar buiten. Lekkere wijnen voor een correcte prijs.

Dear Ann,
thank you for the review! It's been a pleasure and we really hope to see you soon!

Claudia

15 mei 2018 beoordeeld

5 weken geleden beoordeeld

Antwoord van management:Gereageerd 4 weken geleden

Bekijk meer beoordelingen
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Deltetto bekeken, bekeken ook

In Deltetto geweest? Deel je ervaringen!