“perfect!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Domaine Les Faures

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“perfect!”
Beoordeeld op 3 januari 2018 voor een verblijf in Juli, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Perfecte gîte op een mooie locatie! Werkelijk alles is voorzien, o.a. handdoeken, wasmachine, zeep, ... Ontzettend warme en vriendelijke gastvrouw-en heer! Wij komen zeker terug :)

Je leeftijdgroep 25-34
5 jan 2018
De warmte en vriendelijkheid kwam van beide kanten! De schattige meisjes zorgden voor een frisse, plezierige sfeer! We verheugen ons op een weerzien!
michel439
Zulte, Oost-Vlaanderen, Belgium
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“Nieuwe ontdekking”
Beoordeeld op 2 augustus 2015 voor een verblijf in Juni, 2015

Zeer aangenaam verblijf,vriendelijke mensen, schaduwrijke parkeergelegenheid,zeer rustige omgeving en geen storende geluiden.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de familiale sfeer,gezamelijk ontbijt
Minpunten: n v t
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
5 jan 2018
Pas nu lees ik je lovende commentaar! We hebben met jullie ook heel fijne dagen beleefd! Altijd welkom!
Geert P
Tienen, België
Niveau 4 bijdrager
46 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Authentiek, charme, gezellig, tof”
Beoordeeld op 19 juli 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

We verbleven hier reeds meerdere keren. Zeer mooi ingerichte kamers, huiselijke, warme sfeer. Heel vriendelijke, behulpzame eigenaars. Heerlijk ontbijt met confituren uit eigen tuin. Sinds enkele jaren ook mooi zwembad (licht zoutwater= geen irritatie,.. tgv chloor). Ook mogelijkheid tot huren van aparte gite met eigen kookgelegenheid. Mooie, rustige omgeving : ideaal om te wandelen. In het dorp en aan het nabijgelegen meer kan je heel lekker eten aan zeer democratische prijzen. Een aanrader!

Reisgroep: Vrienden
5 jan 2018
Je lovende woorden pas laat ontdekt! Beter laat dan nooit! Jullie waren ook heel aangename gasten!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren