11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
clubmed.us
Beoordeeld op 5 september 2021

Het is de eerste keer dat we in de zomer naar een club med in de bergen gaan en we waren aangenaam verrast. De club med les arcs panorama is zeer mooi en groot de kamer was heel mooi en zeer goed onderhouden.
In het restaurant is het eten zeer goed en een mooie keuze ook de gourmet lounge was zeer aangenaam
Danku aan jullien voor de goede raad voor de wijn.
Bérénice de familie manager doet zeer goed haar werk met de kinderen en families samen met haar team ugo marine cidney louis etc. En s’avonds is het feest aan de micro met bérénice n jamila ( bravo trouwens voor de prachtige show bohemian rhapsody)
Aan de receptie kan je altijd terecht bij monir krystel of charlotte die je helpen met een glimlach.
Als je iets vergeten bent kan je altijd naar de club med boutique gaan waar joeri en marine je graag helpen
In het algemeen dus een zeer geslaagde vakantie we komen graag nog eens terug

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2020

Top vermaak voor volwassenen en kinderen. Het is best prijzig, maar absoluut geld waard. De wandelingen inclusief de gidsen waren buitengewoon fantastisch. Ook het feit dat alles inclusief is, is heerlijk, niet alleen eten en cocktails, ook de mountainbiken, gidsen, liftpassen, hapjes, vermaak voor de kinderen, alles!
Kleine dingen kunnen verbeteren als het aantal beschikbare mountainbikes, de Spa, maar enfin

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Beoordeeld op 22 maart 2020

Splinternieuw hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij zijn met de beste zorgen ontvangen geweest. Het eten is super, zeer veel keus op elk moment van de dag en voor elk wat wils.
Een aanrader kortom!!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020

subliem zicht;gezellig;unieke barformule in het themarestaurant,waarbij u de barmannen zowet elke instantcoctail kan laten bereiden en dit is allemaal inbegrepen;veel lichtinval en vanuit restaurant ook prachtig zicht

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Beoordeeld op 14 februari 2020

4 dagen in de 5T verbleven (Belvédère): kamers zijn top; ruim en alle luxe. Prachtig zicht. Omkadering/Team is top, beter dan andere 5T skivakanties. Aparte lounge heel ruim en mooi. Fantastisch terras met zelfs een aparte jacuzzi buiten (aanrader in de sneeuw!). Eten tot je erbij neervalt. Continue hapjes, zowel in de lounge als de aparte skiroom. Bijna altijd iemand in de skiroom om je te helpen. één minpunt: de spa was overbezet. Dank aan Floris voor de service!

Datum van verblijf: februari 2020