TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“10 jaar huwelijk”

Marloth Park Aamazing River View
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 Restaurants in Marloth Park
14 september 2019 beoordeeld

wat een zalige plek!er werd zelfs een tafeltje voor ons gereserveerd met bloemen en cocktails voor onze huwelijksverjaardag!niets was hen teveel!we hebben genoten van al die vriendelijkheid en het super lekkere eten, en er was meer dan genoeg! hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke avond!een aanrader!
Guido en Chantal uit België

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel , genieten van het uitzicht en vooral lekker ontbijt . Kan daar uren zitten en kijken komt altijd wel iets langs om te spotten

Datum van bezoek: september 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht maar dat heb je ook naast het restaurant. Met mijn familie een lunch besteld. Nivo van het eten ongeveer een snacbar. Frites zijn niet gebakken maar gekookt en slap. Mijn advies : niet doen

Datum van bezoek: juli 2019
6 mei 2019 beoordeeld

Fantastische plek om te genieten van de mooie sunset. Er is een ruime keuze aan Cocktails en gerechten en de bediening is super vriendelijk. Het eten zelf was ok.

Datum van bezoek: april 2019
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten elke x weer en vriendelijke bediening , soms duurde het even voor het eten kwam maar het uitzicht maakt veel goed.
Heel veel keus op de menukaart en vriendelijk geprijsd , met name de drankjes waren spotgoedkoop .

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Marloth Park Aamazing River View bekeken, bekeken ook

Marloth Park, Mpumalanga

In Marloth Park Aamazing River View geweest? Deel je ervaringen!