“Geweldig huis en terras!”

Beoordeling van Marloth 1483

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 4 bijdrager
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Geweldig huis en terras!”
Beoordeeld op 23 maart 2017 voor een verblijf in Maart, 2017

We verbleven een week in Marloth 1483 en hadden graag nog langer willen blijven. Het prachtige huis is zeer ruim en van alle gemakken voorzien met een mooi terras en zwembad. We hadden elke dag 4 everzwijntjes op bezoek en een kudde zebra's. Helaas hebben we de bushbabies niet gezien, die ook in het dak van het huis wonen. In de omgeving is er van alles te doen en Kruger Park is op een steenworp afstand. Santa de Wet is een schat van een vrouw en doet er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. We hebben zelfs haar 4x4 drive auto mogen lenen voor een aantal dagen! Dank je Santa voor een geweldige week in Marloth Park. Als we weer in Zuid-Afrika zijn zullen we graag je huis opnieuw boeken.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren