Travelocity
Priceline
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 30 januari 2019

We verbleven afgelopen week in Berwang, en wilden de laatste avond uitgebreid gaan dineren bij hotel Singer.
De locatie is prachtig, de inrichting -hoewel vrij pompeus- heerlijk oldschool ski-chic, en de cocktails in de bar beloofden veel goeds.
Eenmaal aan tafel ging het echter snel bergafwaarts. We kozen twee voorgerechten, en als hoofdgerecht de tweepersoons chateaubriand.
Helaas zaten we in het nieuwe gedeelte, waar alleen de halfpension hotelgasten zaten, waarbij iedereen om 20.15 al klaar was met eten,.
We zaten daardoor in een lege -nieuwe- eetzaal, die elke sfeer ontbeerde. Wat ook niet hielp, was dat de kordate bediening bij leegraken van elke tafel, de kaarsen vast uitblies. Dit gaf ons een zeer onwelkom gevoel.
We vroegen dan ook om een tafel in het oude gedeelte, waar nog volop gedineerd werd. we kregen echter te verstaan dat alles vol was, en de lege tafels reeds ingedekt voor het ontbijt, dus dat dat niet mogelijk was.
Dit soort 'computer-says-no-gedrag' vind ik van een dergelijk etablissement onvergeeflijk.
Na aandringen (en oogrollen van de serveerster) kregen we alsnog een tafel in het a la carte gedeelte van het restaurant, waar meerdere tafels leeg bleken, en waar we dus prima konden plaatsnemen.
Tafel werd ingedekt terwijl we er al naartoe waren gestuurd (ook dit is weinig chic, maar ok)
Dan het eten: als voorgerecht koos ik de ganzenlever (E19,-) die op onbegijpelijke wijze was klaargemaakt met yoghurt en verscheidene soorten vruchtengelei. Het geheel zag er prachtig uit, maar smaakte als een dessert, werkelijk alles was zoet. als toppunt noem ik dan nog even de zoete chocoladebonbon met als vulling ganzenlever. Smaken verschillen, zoals ook de serveerster zei toen ik daar een opmerking over maakte, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die graag een dergelijk zoet geheel eten.
Het andere voorgerecht was een raviolo, die niet gaar was en waar de preismaak overheerste.
Inmiddels begonnen we wel nattigheid te voelen over de kwaliteit van het geheel.
De chateaubriand (die we twee dagen eerder uitmuntend gegeten hadden bij sportstuberl; aanrader!) was zo zeer doorbakken, dat er al een tranige leversmaak te bespeuren viel. bijgeleverde gegrilde groenten waren lekker, behalve de niet-gare aubergine.
Over de CB hebben we maar geen opmerking meer gemaakt, we hebben het opgegeven.
Er was buiten een feest aan de gang, en om half tien kregen we van de gerant te horen ' dat het zo erg koud zou worden, want de deur moet open om spullen naar binnen te halen'
E200,- betaald (mijn man gaf nog fooi, waar ik het echt niet mee eens was..) zelf jassen gepakt, door bediening geen blik waardig meer gekeurd.
Ga hier niet heen, gewoon. Op diverse andere plekken in Berwang kun je beter eten, en wordt je behandeld als gast, en niet als last.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 5 nachten. Zeer mooie gerenoveerde kamer aan de achterzijde met zicht op de skipiste.Zeer rustig en stil, nachtrust gegarandeerd.Het is een prachtig hotel in typische stijl, maar door grote investeringen biedt het modern comfort.
Het personeel is erg attent en vriendelijk. Restaurant met 13/20 in de Gault Millau. Je kan vertrekken en aankomen op de ski’s.
Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Het begon al perfect met het onthaal . Er staat u al iemand op te wachten voor de koffer van de wagen leeg te maken ,dan de koffers tot in de kamer ,auto geparkeerd alle alles was perfect .s'Avonds het avond eten was meer dan dik in orde ,de bediening heel vriendelijk mocht vragen wat je wilden het kwam in orde . De aangepaste wijnen met de menu waren schitterend Het ontbijt was ook af alle dagen een speciaal van de streek echt tof.De kamer was perfect echt alles was op de kamer. Dan de SPA een heerlijke wandeling onder de grond . De fitness ruimte dik in orde,zwembad meer dan in orde echt zalig van genoten.Het is een familie hotel maar dat is het ook de bazen zijn zo begaan met de hotel gasten heb ik nog niet veel mee gemaakt .Nee van ons is 5 sterren niet voldoende

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017

Prachtig hotel , uitgebreid skigebied(10), tussen 16 en 18 uur gratis buffet met lekkere hapjes en drankjes.Hele mooie kamers , zeer vriendelijk personeel, eten fantastisch.Elke avond gezellig in de bar, mooi zwembad met sluis naar buiten.Stoombaden en sauna aanwezig.Komen zeer zeker terug

Kamertip: Alle kamers zijn ruim en mooi
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Geweldig mooi en gezellig hotel. Typisch Oostenrijkse sfeer. Eten erg goed, Relais et Chateaux. Prachtige spa met healthbar waar ze verse sappen en smoothies maken. Hotel ligt super op de piste. Je trekt zo je ski's aan op de piste en skiet naar de stoeltjeslift. Personeel heel aardig. Zeker een aanrader, ook met kinderen!

Datum van verblijf: maart 2017