Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 5 nachten. Zeer mooie gerenoveerde kamer aan de achterzijde met zicht op de skipiste.Zeer rustig en stil, nachtrust gegarandeerd.Het is een prachtig hotel in typische stijl, maar door grote investeringen biedt het modern comfort.
Het personeel is erg attent en vriendelijk. Restaurant met 13/20 in de Gault Millau. Je kan vertrekken en aankomen op de ski’s.
Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Het begon al perfect met het onthaal . Er staat u al iemand op te wachten voor de koffer van de wagen leeg te maken ,dan de koffers tot in de kamer ,auto geparkeerd alle alles was perfect .s'Avonds het avond eten was meer dan dik in orde ,de bediening heel vriendelijk mocht vragen wat je wilden het kwam in orde . De aangepaste wijnen met de menu waren schitterend Het ontbijt was ook af alle dagen een speciaal van de streek echt tof.De kamer was perfect echt alles was op de kamer. Dan de SPA een heerlijke wandeling onder de grond . De fitness ruimte dik in orde,zwembad meer dan in orde echt zalig van genoten.Het is een familie hotel maar dat is het ook de bazen zijn zo begaan met de hotel gasten heb ik nog niet veel mee gemaakt .Nee van ons is 5 sterren niet voldoende

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017

Prachtig hotel , uitgebreid skigebied(10), tussen 16 en 18 uur gratis buffet met lekkere hapjes en drankjes.Hele mooie kamers , zeer vriendelijk personeel, eten fantastisch.Elke avond gezellig in de bar, mooi zwembad met sluis naar buiten.Stoombaden en sauna aanwezig.Komen zeer zeker terug

Kamertip: Alle kamers zijn ruim en mooi
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Geweldig mooi en gezellig hotel. Typisch Oostenrijkse sfeer. Eten erg goed, Relais et Chateaux. Prachtige spa met healthbar waar ze verse sappen en smoothies maken. Hotel ligt super op de piste. Je trekt zo je ski's aan op de piste en skiet naar de stoeltjeslift. Personeel heel aardig. Zeker een aanrader, ook met kinderen!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

de ligging aan de piste is ok wij hadden de suite geboekt voor 5 nachten ..... beter niet gedaan . geen terras geen weegschaal in de kamer geen frigo geen flesje water oud bed oude badkamer !!!!! voor Oostenrijkse normen heel simpel ontbijt met gewone zwarte koffie en wat pistolets . aan het zwembad elke namiddag schreiende kinderen!!! en het water veel te koud avond eten was ok ! maar wijn en water aan de tafel heel duur voor een flesje water 6 euro wij betaalde bijna 3000 euro voor 5 nachten voor dat geld
wifi zeer slecht
verwachten wij toch iets anders

Kamertip: zeker geen suite boeken
Datum van verblijf: maart 2017