Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
StayForLong
Beoordeeld op 28 juni 2017

Prachtig hotel , uitgebreid skigebied(10), tussen 16 en 18 uur gratis buffet met lekkere hapjes en drankjes.Hele mooie kamers , zeer vriendelijk personeel, eten fantastisch.Elke avond gezellig in de bar, mooi zwembad met sluis naar buiten.Stoombaden en sauna aanwezig.Komen zeer zeker terug

Kamertip: Alle kamers zijn ruim en mooi
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Geweldig mooi en gezellig hotel. Typisch Oostenrijkse sfeer. Eten erg goed, Relais et Chateaux. Prachtige spa met healthbar waar ze verse sappen en smoothies maken. Hotel ligt super op de piste. Je trekt zo je ski's aan op de piste en skiet naar de stoeltjeslift. Personeel heel aardig. Zeker een aanrader, ook met kinderen!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

de ligging aan de piste is ok wij hadden de suite geboekt voor 5 nachten ..... beter niet gedaan . geen terras geen weegschaal in de kamer geen frigo geen flesje water oud bed oude badkamer !!!!! voor Oostenrijkse normen heel simpel ontbijt met gewone zwarte koffie en wat pistolets . aan het zwembad elke namiddag schreiende kinderen!!! en het water veel te koud avond eten was ok ! maar wijn en water aan de tafel heel duur voor een flesje water 6 euro wij betaalde bijna 3000 euro voor 5 nachten voor dat geld
wifi zeer slecht
verwachten wij toch iets anders

Kamertip: zeker geen suite boeken
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017 via mobiele applicatie

Last minute kamer geboekt in dit tophotel.
Bij aankomst zeer vriendelijke ontvangst!
Eerst een oudere kamer gekregen maar gelukkig was er een mooie gerenoveerde kamer vrij! Zeer mooie renovatie!
Restaurant was top met vriendelijk personeel. De spa is zeer ruim en gezellig met ruim aanbod in behandelingen.
Het was bijna 10jaar geleden sinds ons vorig bezoek maar zullen zeker niet meer zo lang wachten!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Mooie kamer vriendelijk personeel uitstekende keuken aangename verzorgingen en massages
Mooie omgeving voor wandelingen in de bergen en rond meren
Vervangen van gebruikte handdoeken twee maal per dag
Lekkere honing van de honingraat en af en toe zelfs parmaham afgesneden met beenhouwersmachine van de tijd van toen bij het pntbijt

Datum van verblijf: september 2016