“Aanrader”
Beoordeling van Hanabi

Hanabi
Geclassificeerd als nr. 13 van 17 Restaurants in Pollonia
1 september 2020 beoordeeld

Op wacht op de veerboot naar Kimolos hier n lekker en verzorgd ontbijt genomen. De rustige lounge muziek, dobberende bootjes, zacht briesje maakten de vakantiesfeer af.

Datum van bezoek: september 2020

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere sushi gegeten hier. Mooie locatie en vriendelijk en attent personeel.
Aanrader als je even iets anders wilt na al het lekkere Griekse eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn geen echte Japanse keuken kenners maar dit is een ontdekking !!! We hadden zeewier met , k weet nie wat , en gegrilde sesamseeds . Ontdekking ! Dan de Hanabi roll en de Vulkano roll . Met fijne sneetjes ginger en wasabi . Plus de twee soorten sojasaus . De chardonnay wijn met enkele ijsblokjes ging zo goed binnen dat we er nog een bestelden ... . De professionele bediening en de spontane aandacht en de babbel van Georges ( een jonge afgestudeerde leraar ) was nog een extra ster waard ! We zeilen reeds zes jaar rond in Griekenland . Dit restaurant staat in onze top drie !!!!!

Datum van bezoek: juni 2019
8 oktober 2018 beoordeeld

Hanabi wordt geafficheerd als Sushi restaurant, maar ze hebben ook andere gerechten. Het heeft wel wat Japans, maar niet alles. We hebben hier 2 keer gegeten. De dumplings waren heerlijk. De tonijnsteak was wat te veel gebraden. De kipschotel
was groot en wel lekker, maar had weinig met Japan. De biefstuk was uitstekend. Het dessert de toren waren eigenlijk veel profiterolles, maar niet bijzonder.
We werden de eerste keer wat ontvangen met als jullie geen sushi willen, wat moet je hier dan. Maar later werd de service prima.

Datum van bezoek: september 2018
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al om het bijzonder mooie interieur wil je hier zijn! Wat een pracht zaak, en even wat anders dan de traditionele houten stoelen met gevlochten zitting (met alle respect)
We hebben helaas alleen koffie kunnen drinken, maar deze was heerlijk en goed verzorgd. Als ik terug kom naar Milos, staat dit zeker op het lijstje om te gaan etenIk hoop dat ze het gaan redden, en dat men dit weet te waarderen omdat het beslist iets anders is. Top!!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Hanabi bekeken, bekeken ook

In Hanabi geweest? Deel je ervaringen!