“Originele setting”

The Izba
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Brugelette
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld

Bijzonder originele setting, heel mooi Russisch paviljoen. Verschillende gerechten in buffetvorm. Zeker een pluspunt voor het park met mooi uitzicht op het water.

10 oktober 2017 beoordeeld

Het eten is er zeer lekker,meer of voldoende.Goede variatie aan een zeer gunstige prijs.Zowel warme als koude keuken.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Divers, geen fast-food toestanden maar wel erg lekker. Ook de prijs/kwaliteit is zeker in orde! Drank ietwat aan de duurdere kant. Knap decor op in te zitten.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

All you can eat in een ander jasje. Leuk om mensen op deze manier kennis te maken met een toch wel voor veel mensen vrij onbekende cultuur. Leuke sfeer en muziek m. Prachtige locatie.

28 augustus 2017 beoordeeld

Vooropgesteld: Een diner voor 19,50 pp in buffetvorm is niet duur en dan mag je ook geen sterren verwachten. We hebben hier tijdens onze bezoeken aan de Estivales enkele keren gegeten en eigenlijk zijn we niet echt teleur gesteld.

De koude maaltijden en salades zijn briljant! Heel veel afwisseling, verrassende combinaties en unieke smaken maken dat de saladebar bij mij al vrijwel 60 procent van de maaltijd uitmaakt. Mede doordat veel warme (verwarmde) gerechten het gewoon net niet doen. De worstjes en burgertjes worden ontzettend droog na een tijdje liggen. Wel zijn de rijstmaaltijden en andere samengestelde gerechten zeer goed te doen. Ook daar is afwisseling en smaak zeer goed.

Iets wat ik wel mis is een los frietje, rijst of iets anders... Maar op zich is het zo ook prima te doen.

Het zitcomfort is om te huilen. Eigenlijk is dit door heel het park een beetje hetzelfde probleem. Maar ook deze stoelen nodigen niet uit nog even een extra drankje te halen en nog eens na te borrelen. Wellicht is het tactiek (Langer blijven zitten betekent geen ruimte voor nieuwe betalende gasten), wellicht past het niet in het interieur, maar een kussentje op de stoelen zou zeker geen kwaad kunnen!

Verder is het zeker bij drukte wel een ongeorganiseerde vreetschuur, maar vanwege de bouw en de relatief ruime opzet valt de 'overlast' daarvan goed mee.

We komen zeker weer terug!

Reizigers die The Izba bekeken, bekeken ook

Brugelette, Hainaut Province
Brugelette, Hainaut Province

Mons, Hainaut Province
Mons, Hainaut Province

In The Izba geweest? Deel je ervaringen!