Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed onderhouden en mooi terrein om alle dieren duidelijk te zien

mooi park, zeer ruim , indelingen verwijzen duidelijk naar bedoelde regio's. in deze tijden alles ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Paul N
Prachtig park

Het is een prachtig park! Wel jammer dat er in oktober weinig eet-en drankgelegenheden open zijn ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
MsEllentje
Geel, België
Lees alle 7.894 beoordelingen

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Het aantal toegelaten bezoekers is veel te hoog. Het park is veel te druk wat een onveilig gevoel geeft. Ik raad het dan ook niet aan aan vrienden en familie om er in deze omstandigheden naar toe te gaan
Wat betreft het park zelf (dieren, omgeving, ...) : geen opmerkingen, was top!

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Ik begrijp heel goed dat toezicht in een park als Pairi Daiza niet eenvoudig is. Toch viel het tegen dat bezoekers hier en daar afval gewoon in de struiken hadden gedumpt en dat het terras waar wij waren gestopt voor een drankje niet zo schoon was. Onze tafel was overigens ook behoorlijk wankel.
De bezoekers droegen wel allemaal een mondmasker, maar van social distancing was in de lange wachtrijen bij de panda's en de gorilla's geen sprake. En geen steward in de buurt om te handhaven.

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Er was veel te veel volk ! Zelfs mt corona werd geen rekening gehouden ! Wij hebben niet alles kunnen zien omdat er zo een lange wachtrijen waren , echt schandalig ! En dan moet je bij het binnekomen ook al 40 min wachten ! Echt super duur park ! 64€ voor te eten met 3 pers

Beoordeeld op 29 augustus 2020

paar weken geleden zijn we naar Planckendael geweest en is perfekt vergelijkbaar. Door de reclame hadden we er eigenlijk meer van verwacht.

Beoordeeld op 29 augustus 2020

beste ondaks de schoonheid van het park en voorgaande bezoeken die we gedaan hebben is dit toch de vreselijkste . andere zoos en pretparken werken ook met een reservatie en daar loop je bijna niemand tegen het lijf echter hier sta je soms aan te schuiven voor simpelweg een dier te zien . niemand respecteerde de afstandsregel en richtingen van de aangegeven paden . deze paden bleken ook echter totaal niet buggy vriendelijk te zijn of waren enorm slecht aan gegeven of men de rolstoel route moest volgen of niet . kortweg het park is prachtig , de nieuwe bezienswaardigheden ook daar zal ik altijd 5 sterren voor geven maar organisatie en uitvoering is maar een 1