“Prachtige dierentuin”
Beoordeling van Pairi Daiza

Pairi Daiza
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 dingen om te doen in Brugelette
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Pairi Daiza is momenteel gesloten. Het park heropent zijn deuren op zaterdag 26 maart 2016.
30 mei 2018 beoordeeld

Zeer mooi, goed onderhouden dierentuin met een groot aantal verschillende dieren. Het park is een groot uitgestrekt domein die mooi aangelegd is, opgesplitst in verschillende werelddelen en je hebt er een ganse dag voor nodig als je alles gezien wil hebben. Ondertussen ook al een nieuw Russisch paviljoen erbij waar je ook kunt eten. Leuke uitstap voor jong en oud !!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze dierentuin stond hoog op mijn verlanglijst om te bezoeken. Gisteren was dan eindelijk de dag en het was geweldig! We hebben de gehele dag van alles gezien en zijn tot de conclusie gekomen dan een enkele dag eigenlijk te weinig is. Wel viel de horeca ons een beetje tegen. Alles was al dicht tegen het einde en het eten wat er nog was zag er niet echt lekker uit.

We gaan zeker nog een keer terug!

28 mei 2018 beoordeeld

In 1 woord: indrukwekkend!
In iets meer woorden: prachtig om te zien hoe zo goed als alles perfect in het landschap is geïntegreerd. Voor het eerst sinds lang dieren in "gevangenschap" gezien zonder medelijden te voelen. De dieren worden hier echt in hun waarde gelaten en hebben meer ruimte en vrijheid dan in eender welke andere zoo (met als enige uitzondering misschien Beekse Bergen).
32€ voor 65 ha perfect onderhouden fauna en flora is elke cent meer dan waard!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan dit bijzondere park. 2 dagen doorgebracht en eigenlijk nog te kort... Wat is dit toch een bijzonder park, je bent echt even in een andere wereld. Voelt als een mini vakantie! De tuinen zijn allemaal goed onderhouden, de dierenverblijven zijn ruim en uitdagend. Geen stress bij de dieren. Genoeg horeca met redelijke prijzen, kwaliteit is redelijk goed.
Vogel demontratie was ook in Nederlands, alleen bij het badritueel van de olifanten sprak de dame alleen Frans en dat was erg jammer. Verder vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug!

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2018 beoordeeld

Betalende parking (7€), toegangsgeld nogal hoog (on-line is het goedkoper én vermijd je wachtrijen). Controle bepakking vooraleer binnen te mogen.

Reizigers die Pairi Daiza bekeken, bekeken ook

In Pairi Daiza geweest? Deel je ervaringen!