“indrukwekkend”
Beoordeling van Pairi Daiza

Pairi Daiza
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 dingen om te doen in Brugelette
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Pairi Daiza is momenteel gesloten. Het park heropent zijn deuren op zaterdag 26 maart 2016.
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan dit bijzondere park. 2 dagen doorgebracht en eigenlijk nog te kort... Wat is dit toch een bijzonder park, je bent echt even in een andere wereld. Voelt als een mini vakantie! De tuinen zijn allemaal goed onderhouden, de dierenverblijven zijn ruim en uitdagend. Geen stress bij de dieren. Genoeg horeca met redelijke prijzen, kwaliteit is redelijk goed.
Vogel demontratie was ook in Nederlands, alleen bij het badritueel van de olifanten sprak de dame alleen Frans en dat was erg jammer. Verder vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug!

24 mei 2018 beoordeeld

Betalende parking (7€), toegangsgeld nogal hoog (on-line is het goedkoper én vermijd je wachtrijen). Controle bepakking vooraleer binnen te mogen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er voor het eerst het was prachtig mooi verzorgd en combinatie van dierentuin en bezienswaardigheden in een mooi en verzorgd park met Indiase en Chinees invloeden waarom dan 4 en geen 5 sterren door het treintje in het park kost 5 euro maar vooral de uitlaatgassen een drama we waren bijna vergast een beetje overdreven maar toch het past niet in met het park

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan zeker niet zeggen dat ik geen waar gekregen heb voor mijn geld. Integendeel. Ik vond het park te groot. Geen rechtlijnigheid en ik had 7 h nodig om alles op mijn eentje te zien. Wat is dat wel niet als je het park met meerdere bezoekt? Maar is dan ook het enige, en het is dan nog iets positief dat dan negatief wordt (u snapt wel wat ik bedoel, luxeproblemen). Personeel is vriendelijk en tweetalig, de prijzen zijn redelijk, het volk geraakt vrij goed verspreid, de wachtrijen gaan vooruit, de dieren zijn de moeite waard, ...

Bekijk meer beoordelingen
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is meer dan gewoon een dierenpark, het is een culturele uitstap ! Je wordt er meegezogen in verscheidene culturen over de hele wereld en ziet er de meest uiteenlopende dieren. Deze laatste zijn zeer mooi en vooral ruim gehuisvest. Ook al de extra informatie was zeer interessant. We hebben net genoeg tijd gehad om alles te doen. Zeker de roofvogelshow is een echte aanrader!

Reizigers die Pairi Daiza bekeken, bekeken ook

In Pairi Daiza geweest? Deel je ervaringen!