Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
het mooiste dierenpark dat ik ooit bezocht heb

Schitterend en zeer goed onderhouden park. Je ziet dat men oog heeft voor details en, het ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Ann H
Brugge, België
Fantastisch mooi

Een super mooi en gezellig park. Vriendelijk personeel, je kan er ook lekker eten op verschillende ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Verona v
Wervik, België
via mobiele applicatie
Lees alle 4.721 beoordelingen

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren er voor het eerst het was prachtig mooi verzorgd en combinatie van dierentuin en bezienswaardigheden in een mooi en verzorgd park met Indiase en Chinees invloeden waarom dan 4 en geen 5 sterren door het treintje in het park kost 5 euro maar vooral de uitlaatgassen een drama we waren bijna vergast een beetje overdreven maar toch het past niet in met het park

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik kan zeker niet zeggen dat ik geen waar gekregen heb voor mijn geld. Integendeel. Ik vond het park te groot. Geen rechtlijnigheid en ik had 7 h nodig om alles op mijn eentje te zien. Wat is dat wel niet als je het park met meerdere bezoekt? Maar is dan ook het enige, en het is dan nog iets positief dat dan negatief wordt (u snapt wel wat ik bedoel, luxeproblemen). Personeel is vriendelijk en tweetalig, de prijzen zijn redelijk, het volk geraakt vrij goed verspreid, de wachtrijen gaan vooruit, de dieren zijn de moeite waard, ...

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is meer dan gewoon een dierenpark, het is een culturele uitstap ! Je wordt er meegezogen in verscheidene culturen over de hele wereld en ziet er de meest uiteenlopende dieren. Deze laatste zijn zeer mooi en vooral ruim gehuisvest. Ook al de extra informatie was zeer interessant. We hebben net genoeg tijd gehad om alles te doen. Zeker de roofvogelshow is een echte aanrader!

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

In augustus 2016 ook geweest en niet alles kunnen zien. Ook nu weer flink doorstappen om zoveel mogelijk te genieten van dit fantastische park, vandaag bijna 10 kilometer gewandeld in het park. Genoten van de nieuwe uitbreiding (dino’s), van de badende olifant (vorige keer gemist) en buiten de poort van de heerlijke zak friet.
Wij komen vast en zeker terug om o.a. van de volgende uitbreiding te gaan genieten.

Beoordeeld op 19 mei 2018

Dit park blinkt uit door het enorm gevarieerd aanbod van zowel dieren, planten als ontspanningsmogelijkheden voor kinderen en door die verscheidenheid verveelt een bezoek nooit. Opvallend is de zorg en ruimte die de dieren krijgen. Ook een pluim voor het vriendelijke, competente en meertalige personeel.
Een kleine bemerking nochtans: wat meer rustbanken zou het voor ouderen en minder mobielen gemakkelijker maken.