24 augustus 2016 beoordeeld

Mooie kamer, netjes, prima badkamer en goeie airco. Zalige ligging aan de rivier , ligzetels aan het water. We verbleven hier maar 1 nacht op doorreis. Gezellige restaurantjes in de buurt. We namen geen ontbijt dus daar kan ik niks over zeggen....

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Aldebert L, Propriétaire van Hôtel Restaurant Les 2 Rives, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2016

Hello
Thank you for your stay and hope to see you again.
cordially
Hôtel Les 2 Rives
Tourisme Lozère

21 augustus 2016 beoordeeld

Al de twede keer dat we hier overnachten. Het hotel is keurig met een prima ontbijt en mooie familiekamres. Vooral de ligging aan de Lot is prachtig, heerlijk een uurtje relaxen aan de rivier in een ligstoel of hangsyoe;. In het nabijgelegen Le Canougie zijn verschillende leuke restaurantjes.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie

Hello
Thank you for your stay and hope to see you again.
cordially
Hôtel les 2 Rives
Tourisme Lozère

15 juni 2016 beoordeeld

Was al eerder hier geweest met een groep Amerikaanse klanten, en nu samen. Door overstromingen tussen Parijs en Orleans waren we ernstig verlaat. Zonder te vragen had het hotel het restaurant al op de hoogte gesteld dat we het diner niet gingen halen. Dat lukte inderdaad niet. We hadden de code voor entree in het hotel, en onze kamer was klaar. Goed geslapen en na een heerlijk ontbijt weer verder.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Aldebert L, Propriétaire van Hôtel Restaurant Les 2 Rives, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Bonjour
Ravis que vous ayez apprécié votre séjur chez nous.
A très bientôt lors de votre prochain passage.
Cordialement

16 juni 2014 beoordeeld

Goed om terug te komen ,ideaal voor een break tussen twee ritten,
ZEER RUSTIGE OMGEVING . ZEER VRIENDELIJKE PATRON ET PATRONNE,
Ideaal gelegen op met moeite 1 km van de autostrade , zeer goed om te bekomen van een lange auto rit , mooi restaurant en rustig terras

• Verbleef: juni 2014, reisde met familie
Aldebert L, Propriétaire van Hôtel Restaurant Les 2 Rives, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2014

Bonjour
Nous apprécions le fait que votre séjour vous ai été agréable; et serons ravis de vous accueillir à nouveau sur la route des vacances. Peut être pour un séjour plus long afin que vous puissiez visiter notre belle région.
Hello
We appreciate your stay you have been nice; and look forward to welcoming you back on the road vacation. Can be for a longer stay so you can visit our beautiful region.

Sincerely
LAETITIA ALDEBERT

12 november 2013 beoordeeld

Gewoon een perfect hotel vlak langs de snelweg Clermont-Ferrand naar Beziers, Montpellier etc. Nog geen 60 seconden van de snelweg maar uitermate rustig en stil op de kamer. De kamers lijken heel nieuw en modern. Redelijk ontbijt maar de prijs is gewoon buitengewoon goed in verhouding, zelfs onderbetaald. Absoluut een dikke aanrader voor de reizigers die een goede nachtrust willen op een lange trip.

Verbleef: november 2013
Aldebert L, Propriétaire van Hôtel Restaurant Les 2 Rives, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2013

Thanks to everything
it is with pleasure