TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 juli 2019

we kwamen voor de tweede keer in dit hotel. Onbegrijpelijk dat het maar drie sterren heeft. Zeer ruime parkeergelegenheid voor en achter het hotel. Je kan met je auto tot bijna in de receptie rijden om je spullen uit te laden. Personeel is overal vriendelijk en betrokken. Opvallend is dat alles in het hotel zo ruim is.
De kamer is groot met aan een wand heel praktisch een tafel en een bureaugedeelte met TV. Er is een kitchenette ( voor de keukenspullen even naar de receptie voor een sleutel ) en een zitje met bank en stoel. Een terras aan de kamer met twee stoeltjes. De badkamer is groot en de inloopdouche heeft de grootte van een ligbad.
Fijne douche met direct warm water. Alles heel schoon.
Onze kamer ( 215 ) lag het dichtst bij de receptie op de begane vloer aan de voorkant. Nadeel: je kan de deur niet openzetten. Vrijdags hadden we erg veel last van luidruchtige feestvierders die terugkeerden uit het dorp. Het uitzicht aan de andere kant van het hotel is prachtig. Vraag daar naar.
Het restaurant is zeer ruim en je kan ook buiten eten. 's-Avonds wordt een buffet geboden maar je kan ook a la carte eten. De prijzen zijn zeer redelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het ontbijtbuffet biedt erg veel keuzemogelijkheden.
Wij hebben intensief gebruik gemaakt van het zwembadje ( 10 m.) met alle soorten sauna's en ligweide. Badjas bij de receptie, handdoeken bij zwembad.
In de omgeving kan je prachtig wandelen en fietsen.
Wij zouden graag zo snel mogelijk weer naar dit hotel gaan.

Kamertip: Het zicht op de vallei is prachtig. ( NO )
Datum van verblijf: juli 2019
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Geachter Albert,
Bedankt voor de fantastische beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel te zien!

Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Net hotel, fijn aparte kamer voor kinderen. Babybed aanwezig, goed ontbijt, avondeten minder van kwaliteit/variatie...
Ideaal verblijf met kids.
Vriendelijk personeel, schoon, rustig, willingen op 10 min rijden afstand.
Kleine piste mey skiverhuur op 10 min lopen.

Datum van verblijf: februari 2019
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Geachte gast,
Bedankt voor de geweldige beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 januari 2019

Verwacht geen 5 sterren maar alles is zoals je kunt verwachten. Schoon, eten goed, genoeg parkeerplek. Het ligt trouwens niet in Willingen zoals de naam doet vermoeden maar vlakbij in Usseln. Met de auto ben je zo in Willingen.

Datum van verblijf: mei 2018
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Beste gast,
Bedankt voor de goede beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 2 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel heet nu H+ Hotel Willingen. Rustig gelegen hotel in Usseln, een paar kilometer van Willingen centrum, met mooie natuur en wandelroutes in de directe omgeving. Het hotel geeft in het algemeen een wat zakelijkere indruk maar is toch kindvriendelijk. Onze kamer was ruim en netjes met salon en aparte slaaphoek voor kinderen. Goede bedden, kussens wel wat te zacht. Jammer genoeg lag onze kamer aan de straatkant en hadden we enkel uitzicht op de verhoogde berm en geparkeerde wagens. De andere kant van het hotel heeft een mooier uitzicht. Ontbijt was gevarieerd en lekker. Avondeten kon ons niet bekoren. Zwembad en sauna aanwezig voor wie wil. We hebben hier een prima verblijf gehad maar misten hier wat de typische sfeer van deze streek.

Datum van verblijf: januari 2019
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Beste gast,
We wensen u en uw gezin een gelukkig en gezond nieuwjaar!

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

De naam is wel verandert in H+ Hotel.

Hier met toeval terecht gekomen op doorreis. Gevonden met de zoektermen.
Goed hotel
Goed ontbijt
Zwembad
Sauna
In de buurt van Willingen D
Gewoon een lekker hotel.
Alles vriendelijkste service en begroeting in onze moedertaal
Zeker een plek je om een keer voor langer terug te komen.

Datum van verblijf: september 2018
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Bester Peter,
Bedankt voor de geweldige beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen!