“Verwennerij! ”
Beoordeling van Metaxy Mas Tavern

Metaxy Mas Tavern
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Pyrgos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De autoverhuurder heeft ons aangeraden om dit restaurant op te zoeken. Wij zijn er voor een lunch naartoe gegaan. We werden verrast met Raki, kaas, olijven en brood. We hadden gedacht dat dit wel op de rekening terug te zien zou zijn. We aten een heerlijke salade met granaatappelpitjes, walnoten en parmazaanse kaas. De salade was heerlijk fris. Hier kregen we vers brood bij. Toen we af wilden rekenen kregen we nog een toetje van het huis. We waren verbaasd dat toen we de rekening zagen en alleen het drinken en de salade berekend waren. We voelen ons echt verwend en raden dit pareltje aan iedereen aan! Alleen al voor het mooie uitzicht zouden we al terug gaan!

Datum van bezoek: mei 2018

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoekje op aanraden van vrienden en zeker de moeite waard. Heerlijk eten en een prachtige locatie! Zeker doen als je Santorini bezoekt.

Datum van bezoek: september 2017
5 juli 2017 beoordeeld

Op basis van de verschillende tips dit restaurant bezocht en dat was het zeker waard! Wel belangrijk om te reserveren, aangezien het een populair restaurant is. Je hebt hier prachtig uitzicht op de oostelijke kant van het eiland (dus niet naar de caldera en de zonsondergang, maar alsnog hartstikke mooi). We hebben hier heerlijk gegeten met als voorgerecht de worstjes en de feta met honing en sesam (redelijk vullende voorgerechten) en de shrimp saganaki (een heerlijk gerecht door heel santorini met een saus van ouzo, tomaten en feta) en de lam met yoghurt. Je wordt verwelkomd met hapjes (kaas, olijven en brood) en raki en we kregen ook nog een toetje van het huis. De witte huiswijn is trouwens prima en zeer goed geprijst (6,50/5,50 voor een halve liter). Ongeveer voor 60 euro gegeten, wat echt een koopje is in Santorini, een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
16 september 2016 beoordeeld

Als je op Santorini bent 'MOET' je hier gegeten hebben ( wij zelfs 2 keer ) wat een kwaliteit, bijna ster waardig....

Datum van bezoek: september 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte bediening. Het gevoel dat het allemaal snel moet gaan. Overs werken tegen hun zin. Maaltijd wordt niet simultaan gebracht waardoor eten koud wordt. Ps reserveren is hoogst aangeraden.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Metaxy Mas Tavern bekeken, bekeken ook

In Metaxy Mas Tavern geweest? Deel je ervaringen!