“Uit eten in een echte pub”
Beoordeling van The Red Lion

The Red Lion
Geclassificeerd als nr. 6 van 12 Restaurants in Lenham
Keukens: Brits, Eetcafé
1 juni 2018 beoordeeld

Hier hebben we heerlijk gegeten. Echt de moeite om te bezoeken.
Ondanks het feit dat we alle 4 iets anders bestelden hadden we redelijk snel ons eten.

Datum van bezoek: mei 2018

9 mei 2017 beoordeeld

gezellig zowel in het Pub gedeelte als in het restaurant. Je voelt je er snel thuis, goede bediening en prima eten.

Datum van bezoek: april 2017
29 september 2016 beoordeeld

Een leuk en authentiek Engels restaurant in een leuk markt dorpje. De kaart is eenvoudig, maar lekker.

Datum van bezoek: september 2016
24 juli 2016 beoordeeld

Lenham is een klein maar leuk plaatsje met wat aardige restaurants en barretjes. Zo ook deze uit de 14e eeuw! Met een klein tuintje achter waar we ons wijntje dronken. Wijn is relatief duur in Engeland (5 a 6 pond per glas; leve de Brexit wat betreft de pond-koers). Tijd om eens over te stappen op de befaamde G&T (gin and tonic)

Datum van bezoek: juli 2016
8 mei 2016 beoordeeld

We logeerde bij de buren ( Dog and Bear) maar wilde ook even hier binnen kijken.
Leuke Engelse pub met veel locals en gezellige sfeer. Het restaurant gedeelte sprak ons minder aan!

Datum van bezoek: mei 2016

In The Red Lion geweest? Deel je ervaringen!