24 augustus 2016 beoordeeld

Het is een heel rustig rustiek hotel waar alles heel verzorgd is. De bar is ook in antieke, rustieke stijl waardoor je je eigenlijk niet zo op je gemak voelt omdat het te chic aanvoelt. Het hotel is wel wat afgelegen waardoor je een beetje vast zit. Mooie tuin. Goed voor een nacht maar niet om er lang te verblijven.

Kamertip: De basic kamer volstaat al.
8 augustus 2016 beoordeeld

Het Chilston Park Hotel belooft je een aangenaam, ontspannen verblijf met een zeer persoonlijke service. En daar is geen woord van gelogen. De hele staf staat ter beschikking, ten allen tijde en met de glimlach. Het ontbijt is fantastisch en ook het diner is zeer aan te bevelen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
ThierryJung, General Manager van Chilston Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear Maria ,

Thank you very much for your kind review about our food offering and our staff.
We are lucky enough to get a lot of Dutch tourist staying with us and hope this
will continue.

Best Regards

Thierry Jung

25 juli 2016 beoordeeld

Wij boekten een goedkoop arrangement via Travelbird en het bleek zoals meestal een prima deal! Chilston Park Hotel is een statig gebouw met nog steeds de glorie van vroeger. We kregen niet de bruidssuite, hadden we ook niet verwacht, natuurlijk. ;-))
We sliepen in de omgebouwde paardenstallen en het beviel ons heel goed! Het reusachtige bed sliep heerlijk ondanks de hele hooge temperaturen buiten!! De vele hoofdkussens lagen lekker.
De badkamer is wel aan een lichte update toe, maar alles was netjes en alles werkte prima: de douche bezorgde onmiddellijk warm water, vaak een probleem in hotels in Engeland, hier dus niet. Top!
Het ontbijt? Excellent!! Alles was er: heerlijke kazen, vleeswaren, vers fruit,... Het vers perensap uit Biddenden was mijn favoriet van de sapjes! Er was ook een menu kaart met de warme ontbijten: wij kunnen de omelet met ham, zalm, tomaat stellig aanbevelen! Eigenlijk was er teveel op op te noemen.
En... voor mensen zoals wij die graag vroeg eten, is het prettig om al aan tafel te zitten om 7 uur.
Nog een paar pluspunten: de uitstekende gratis parking en de uitstekende gratis WiFi! Zelfs een statig hotel van vroeger moet meegaan met de tijd!
Ook een pluim voor de kamermeisjes die elke dag de kamer perfect in orde brachten, enkel ... op het notablokje op het nachtkastje hadden wij in grote letters een memo geschreven als reminder voor de volgende dag... Ook dat blaadje was opgeruimd... Ai! Gelukkig zonder erg!
Bedankt aan iedereen in Chilston Park om het voor ons een fijne ervaring te maken!

24 juli 2016 beoordeeld

Super!! Ik heb best in heel veel hotels geslapen maar weinig van deze klasse. Het hotel ziet er van buiten met het prachtige landgoed (incl helicopterlandingsplatform) en grote vijver, er om heen, al fantastisch uit. Binnen de sfeer van een adellijk huis (upstairs,downstairs in optima forma). Beetje gedateerd en een kleine renovatie (kranen bv.) zou welkom zijn, maar het heeft ook zeker zijn charme. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Ruime kamer (helaas geen airco en dat troffen wij met 31 graden op de thermometer dan net niet, maar het authentieke zonder moderne elektrische apparaten is echt wel leuk. Heerlijk, immens groot bed mooi gedekt met schaapje erop dat je buiten de deur kan zetten als je niet gestoord wenst te worden. 's avonds wordt je kamer nl. voor de nacht geprepareerd. Buiten de (grote) televisie buiten ook DVD en bij de receptie een inmense tas om de film naar keuze mee te nemen. Ook al zo'n fijn ideetje!
Het ontbijt is een hoofdstuk apart. In een mooie zaal super gedekte tafels, mooi fris gestreken linnen : ik houd ervan !! En dan een buffet zonder weerga, 3 lange tafels vol met van alles. Maar dat is het nog niet. Een uitgebreide kaart op tafel met alle warme zaken van pie's, tot poached eggs with salmon, traditional cooked English breakfast etc. Echt wat je kunt bedenken en allemaal inbegrepen. Heb je geen kamer en wil je toch ontbijten : 20 pond (ook echt redelijk voor wat er allemaal is).
De kamers zijn ondergebracht in verschillende gebouwen die allen even schilderachtig zijn.

Kamertip: Vraag een kamer op de begane grond; trap is best stijl en hoog
31 augustus 2015 beoordeeld

Na een vriendelijk onthaal en een gesprek over het gebruik van dit hotel door een groep van 40 senioren en de belofte dat er zo snel mogelijk (de volgende dag) een offerte gemaakt zou worden besloten wij de lunch hier te gebruiken. Vriendelijke bediening en na lang wachten kregen we dan onze soep, die was voortreffelijk en ook het hoofdgerecht was bijzonder goed geslaagd. Alle redenen om dit hotel te gebruiken voor onze reis in 2016. Echter kregen we toen te horen dat de groep accommodatie elders was gelegen, deze ook geen gebruik maakten van deze fraaie eetzaal maar ergens werden weggestopt. Eigenlijk willen ze niet dat anderen merken en zien dat er een busgezelschap aanwezig is, dat kan ik best begrijpen maar zeg dat dan gewoon. We hebben nooit meer iets vernomen van dit hotel en hebben elders een wel zeer welwillend hotel gevonden dat qua sfeer en kamers niet onder doet voor dit gebeuren.

Kamertip: Wees er eerst zeker van dat je in het huis zelf een kamer krijgt en niet wordt afgescheept naar een dependance.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
ManagerCPH, General Manager van Chilston Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2015

Dear Guest
I find you review of the hotel somewhat confusing and thus would be delighted if you would accept my invitation to contact me directly so that we may discuss your comments personally.
Best wishes
Gareth Davies