“Vriendelijke ontvangst, en bediening.”
Beoordeling van Pizzeria Don Rocco

Pizzeria Don Rocco
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Roussillon
4 weken geleden beoordeeld

Een aanrader!
De hele entourage is is plezierig. Het bedienend personeel is als een geoliede machine.
Zeer tevereden en goed gegeten..
Bezoek was op doorreis terug naar Nederland.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je rijdt er langs en ziet in goedkope reclameletters Don Rocco Pizzeria. Dan denk je misschien ‘nou, nee’. Foutje! Hier moet je zijn. Het restaurant biedt een Frans-Italiaans menu met pizza’s die je je nog lang zult herinneren. Puike alerte bediening. Een complete verrassing!

Datum van bezoek: augustus 2019
raphaeld237, Propriétaire van Pizzeria Don Rocco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

bonjour, merci pour votre gentil commentaire , nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre moment passé chez nous. A bientôt sur votre prochain passage

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant werd ons aanbevolen door onze hoteluitbater. Terecht. Het was er druk zoals het er blijkbaar altijd is en dat is op zich al positief. Leuk terras buiten en deze tafels worden uiteraard eerst ingenomen. Onze pizza’s waren overheerlijk. De bediening uitermate vriendelijk. Top! Over het interieur gaan we het hier niet hebben.

Datum van bezoek: juli 2019
raphaeld237, Propriétaire van Pizzeria Don Rocco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

bonjour merci d'avoir partagé votre expérience lors de votre visite, nous sommes ravis de lire que votre moment passé chez nous vous ai été des plus agréable. A bientôt

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben alleen de pizzas en de salades geproeft. Deze waren goed en het is een sympathiek idee dat
je een halve pizza met een halve salade kunt bestellen. De wijn vonden wij per glas te duur. € 4,00 per glas voor een simpel glas wijn vinden wij in een pizzeria in Frankrijk niet kunnen. De sfeer is goed en het restaurant wordt goed bezocht.

Datum van bezoek: oktober 2016
18 oktober 2016 beoordeeld

Filiet de boeuf was prima, de pizza 4 fromage was helaas niet gaar en de opgelegde kaas was onvoldoende gesmolten.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Pizzeria Don Rocco bekeken, bekeken ook

Salaise-sur-Sanne, Isere

In Pizzeria Don Rocco geweest? Deel je ervaringen!