Hotel Bettmerhof
Hotel La Cabane(Bettmeralp)
Hotel Alpfrieden(Bettmeralp)
  • Restaurant
Hotel Waldhaus(Bettmeralp)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Aletsch(Bettmeralp)(Heel veel waar voor je geld!)
    Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

Priceline
    • Restaurant
    Walliser Spycher(Riederalp)(Heel veel waar voor je geld!)
    TripAdvisor
    Wakatipu-Lodge(Bettmeralp)
    22 september 2016 beoordeeld

Mooi hotel in een autovrij dorp. Met de gondel omhoog om in het dorp te komen. wij zijn in september geweest mooi weer en heerlijk rustig schitterend wandelgebied goed bereikbaar met gondels maar ook alles te voet is te doen. Het hotel is prima mooie kamer en alles schoon. het enigste nadeel hotel heeft geen lift wij sliepen op de derde verdieping voor ons geen probleem maar wel iets om rekening mee te houden. je koffers worden overigens voor je naar boven gedragen en als je belt word je bij aankomst gehaald bij de gondel. wij werden bij vertrek naar de gondel gereden met hun elektrisch wagentje :-) eten prima al met al een aanrader.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    28 augustus 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst in Bettmeralp; bij aankomst in het dorp wordt je opgehaald door het hotel. Wij verbleven in een familiekamer met prachtig uitzicht op de Matterhorn.
    De bedden waren voor ons iets te hard, maar verder een comfortable ruime kamer. Mooie ruime badkamer en aparte douche, zodat je niet in bad hoeft te douchen zoals in de meeste andere hotels.
    Uitgebreid ontbijtbuffet; warme gerechten worden op bestelling vers klaargemaakt.
    Het restaurant is uitstekend. Wij hebben hier halfpension gehad en elke avond heerlijk gegeten. Het eten werd met zorg bereid en opgemaakt. Zeer vriendelijke bediening en gastvrije eigenaar met een persoonlijke touch. Echt een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
    8 augustus 2016 beoordeeld

Drie nachten hier verbleven. Lijkt in alles in viersterrenhotel in plaats van drie. Zeer mooie kamers, goede bedden, goede isolatie, zeer schoon en stil, een heerlijk ontbijt. Prettige sfeer. De eigenaar staat voortdurend klaar met hulp en advies.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
    19 juli 2014 beoordeeld

Perfecte ligging, zeer mooi wandelgebied, prachtige kamers met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende keuken, kortom een absolute aanrader!!!!
    Het hotel ligt in een autovrij dorp, de auto blijft veilig achter in het dal.
    Anne en Eric uit België

Kamertip: Kamer met uitzicht is de moeite!
    • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
    4 september 2013 beoordeeld

In juli 2013 hebben wij één week met familie gelogeerd in hotel Bettmerhof.
    Wij hebben ons daar erg thuis gevoeld. Goede keuken (alles kan) goede sfeer en top gastheer(vrouw)schap. Dagelijks werden wij verrast door een kudde prachtige Zwitserse koeien die achter het hotel grazen. Er zijn mooie wandeltochten mogelijk en na afloop een duik in de Bettmersee.

Kamertip: Wij hadden een suite met uitzicht op de Matterhorn
    • Verbleef: juli 2013, reisde met familie