“Heerlijk hotel, hoog in de bergen”
Beoordeling van Hotel Bettmerhof

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Hotel Bettmerhof
Beoordeeld als nr. 1 van 7 hotels in Bettmeralp
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super mooi hotel. Het eten is heerlijk en de service is perfect. De eigenaar en het personeel zijn gastvrij. Een aanrader om hier een weekje te verblijven. Ook de gondels en liften zijn op loop afstand.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Christian E, Inhaber van Hotel Bettmerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Liebe Margarita, lieber Bettmerhof-Freund
Danke für soviel Zuspruch! Wir haben uns sehr gefreut Sie kennen zu lernen und Sie bei uns zu haben. Alles Gute und noch viele schöne Sonnentage.
Ihr Christian Eyholzer und das ganze Bettmerhof-Team.

Schrijf een beoordeling

22 september 2016 beoordeeld

Mooi hotel in een autovrij dorp. Met de gondel omhoog om in het dorp te komen. wij zijn in september geweest mooi weer en heerlijk rustig schitterend wandelgebied goed bereikbaar met gondels maar ook alles te voet is te doen. Het hotel is prima mooie kamer en alles schoon. het enigste nadeel hotel heeft geen lift wij sliepen op de derde verdieping voor ons geen probleem maar wel iets om rekening mee te houden. je koffers worden overigens voor je naar boven gedragen en als je belt word je bij aankomst gehaald bij de gondel. wij werden bij vertrek naar de gondel gereden met hun elektrisch wagentje :-) eten prima al met al een aanrader.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
28 augustus 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst in Bettmeralp; bij aankomst in het dorp wordt je opgehaald door het hotel. Wij verbleven in een familiekamer met prachtig uitzicht op de Matterhorn.
De bedden waren voor ons iets te hard, maar verder een comfortable ruime kamer. Mooie ruime badkamer en aparte douche, zodat je niet in bad hoeft te douchen zoals in de meeste andere hotels.
Uitgebreid ontbijtbuffet; warme gerechten worden op bestelling vers klaargemaakt.
Het restaurant is uitstekend. Wij hebben hier halfpension gehad en elke avond heerlijk gegeten. Het eten werd met zorg bereid en opgemaakt. Zeer vriendelijke bediening en gastvrije eigenaar met een persoonlijke touch. Echt een aanrader.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
8 augustus 2016 beoordeeld

Drie nachten hier verbleven. Lijkt in alles in viersterrenhotel in plaats van drie. Zeer mooie kamers, goede bedden, goede isolatie, zeer schoon en stil, een heerlijk ontbijt. Prettige sfeer. De eigenaar staat voortdurend klaar met hulp en advies.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
19 juli 2014 beoordeeld

Perfecte ligging, zeer mooi wandelgebied, prachtige kamers met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende keuken, kortom een absolute aanrader!!!!
Het hotel ligt in een autovrij dorp, de auto blijft veilig achter in het dal.
Anne en Eric uit België

Kamertip: Kamer met uitzicht is de moeite!
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
4 september 2013 beoordeeld

In juli 2013 hebben wij één week met familie gelogeerd in hotel Bettmerhof.
Wij hebben ons daar erg thuis gevoeld. Goede keuken (alles kan) goede sfeer en top gastheer(vrouw)schap. Dagelijks werden wij verrast door een kudde prachtige Zwitserse koeien die achter het hotel grazen. Er zijn mooie wandeltochten mogelijk en na afloop een duik in de Bettmersee.

Kamertip: Wij hadden een suite met uitzicht op de Matterhorn
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
10 juli 2013 beoordeeld

Vier dagen Bettmerhof en ik was een ander mens. De rustige omgeving en de schitterende natuur hebben me veel goed gedaan. Het verblijf in het hotel was verder zeer aangenaam: de kamers waren comfortabel, onderhouden en schoon, de bediening was erg vriendelijk en voorkomend, en de staf was buitengewoon behulpzaam bij het vervullen van onze wensen. Ik kan ieder dit hotel van harte aanraden!

Kamertip: Sommige kamers zien uit op de Matterhorn e.d.
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bettmeralp in overweging
op 1.1 km afstand
Hotel Alpenrose
nr. 4 van 8 in Riederalp
65 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Bettmerhof geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Bettmerhof

Adres: Postfach 33, Bettmeralp 3992, Zwitserland
Locatie: Zwitserland > Zwitserse Alpen > Wallis > Bettmeralp
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Ski-in/ski-out Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 7 hotels in Bettmeralp
Prijsklasse: € 168 - € 329 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Bettmerhof 3*
Aantal kamers: 18
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Bettmerhof met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?