“Verwennerij”
Beoordeling van Ta' Philip

Ta' Philip
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Ghajnsielem
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Ta Philip. Verse vis, in zout gelegt en in oven opgewarmd. Dat was smullen. De witte wijn die ze daarbij serveerde paste er goed bij.

23 mei 2017 beoordeeld

Mooi restaurant, en zeer professionele uitstraling! Behalve verse vis is dit restaurant goed voor Lokale Gozitaanse Gerechten. Eigenaar Philip heeft jarenlange ervaring als restauranthouder en dat merk je. Vriendelijk personeel en niet ver van de haven van Mgarr. Aanrader!

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagverse vis, getoond aan de tafel en bijzondere lekkere slow cooking gerechten in houtoven. Ook de groenten waren erin klaargemaakt. Aanrader!

27 april 2017 beoordeeld

Na een dag Valletta gingen we, aangemoedigd door de goede recensies, eten bij Ta philip. We konden zonder reserveren gaan zitten en werden zeer vriendelijk geholpen door een mevrouw die Nederlands (met een Belgisch accent) bleek te spreken:-)
Ze gaf tips tav het eten en leuke inside information. Vervolgens kregen we een starter van het huis, een heerlijk kaasje, mooi opgediend en warm brood met goed smakende smeerseltjes. Alles wat erna volgde was heel goed van smaak en in behoorlijke porties, eerder teveel dan te weinig. Wij hebben een heel gezellig etentje gehad dat de viering van ons 25-jarig huwelijk extr speciaal maakte!
NB de wijnkaart was aanzienlijk en de wijnkelder en bijbehorende lounge indrukwekkend...

23 april 2017 beoordeeld

We hadden niet gereserveerd en wegens het lange vakantieweekend in malta nergens plaats te vinden om iets te eten, zeker nier voor 7 mensen . Uiteindelijk konden we hier terecht, maar wegens het late uur hebben we ons beperkt tot drank en een hoop tapa-achtige gerechtjes.
Deze vielen zeer in de smaak, en het eten dat we zagen voorbijkomen zag er zeer goed uit, vooral de vis. Dit is een zeer populair restaurant, en ongetwijfeld een aanrader. Reserveren is evenwel noodzakelijk, en echt dineren zal voor een volgend bezoek zijn ...

In Ta' Philip geweest? Deel je ervaringen!